Analýza faktorů ovlivňujících zákaznické chování na internetu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza faktorů ovlivňujících zákaznické chování na internetu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza faktorů ovlivňujících zákaznické chování na internetu
Autor: Hlaváčová, Jana
Vedoucí: Slinták, Karel
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá faktory, které ovlivňují zákaznické chování na internetu. Cílem této práce je analyzovat nákupní chování spotřebitelů a faktory, které spotřebitele a zákazníky ovlivňují při nakupování na internetu. Teoretická část obsahuje teoretické poznatky týkající se nakupování na internetu, nákupního chování, faktorů, které ovlivňují chování spotřebitele a typy spotřebitelů z hlediska nákupního chování. Praktická část obsahuje kvantitativní analýzu tvořenou dotazníkovým šetřením a kvalitativní analýzu, kterou tvoří strukturované rozhovory se třemi zákaznickými typologiemi. Na základě získaných informací jsou na závěr uvedeny návrhy a doporučení pro internetové obchody.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53973
Datum: 2023-02-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav podnikové ekonomiky
Studijní obor: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
hlaváčová_2023_dp.pdf 2.378Mb PDF Zobrazit/otevřít None
hlaváčová_2023_op.docx 48.36Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
hlaváčová_2023_vp.docx 49.16Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet