Implementace moderních marketingových nástrojů do propagační strategie FAI

DSpace Repository

Language: English čeština 

Implementace moderních marketingových nástrojů do propagační strategie FAI

Show simple item record

dc.contributor.advisor Drofová, Irena
dc.contributor.author Lah, Ondřej
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:59Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:59Z
dc.date.issued 2022-12-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53650
dc.description.abstract Tato práce se zabývá implementací moderních marketingových nástrojů Fakulty aplikované informatiky ve Zlíně. Čtenář se dozví o klasickém marketingu a marketingovém mixu následně jsou popsány moderní marketingové nástroje jako jsou například sociální sítě. V neposlední řadě se dozví o Marketingu 5.0, jaké má využití, o současných generacích a o tom, jak funguje marketing ve virtuální realitě, blockchainu a AI. Práce se též zabývá momentální marketingovou strukturou Fakulty aplikované informatiky a dopodrobna jí popíše. Následně je práci popsána tvorba virtuální aplikace, za účelem využití v marketingové kampani. V této marketingové kampani je zahrnut plakát, který zve na Den otevřených dveří, kde si potenciální studenti mohou vyzkoušet virtuální aplikaci, kterou vytvořil autor.
dc.format 50
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject Digitální marketing cs
dc.subject Virtuální realita cs
dc.subject Marketing 5.0 cs
dc.subject Marketing en
dc.subject Digital Marketing en
dc.subject Virtual Reality en
dc.subject Marketing 5.0 en
dc.title Implementace moderních marketingových nástrojů do propagační strategie FAI
dc.title.alternative Implementation of Modern Marketing Tools in FAI's Promotional Strategy
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pokorný, Pavel
dc.date.accepted 2023-06-07
dc.description.abstract-translated That work involves implementing modern marketing tools at the Faculty of Applied Informatics in Zlín. The reader will learn about traditional marketing and the marketing mix, followed by a description of modern marketing tools such as social media. Additionally, the work discussed Marketing 5.0, its usage, current generations, and how marketing works in virtual reality, blockchain, and AI. The work also focuses on the current marketing structure of Faculty applicants informatic and describes it in detail. Furthermore, the author explains how he created a virtual application, which they then used in a marketing campaign, which they also described. Part of the marketing campaign is a poster inviting potential students to Open Day, where they can try out the virtual application created by the author.
dc.description.department Ústav počítačových a komunikačních systémů
dc.thesis.degree-discipline Informační technologie v administrativě cs
dc.thesis.degree-discipline Information Technologies in Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Informační technologie v administrativě cs
dc.thesis.degree-program Information Technologies in Administration en
dc.identifier.stag 63372
dc.date.submitted 2023-05-22


Files in this item

Files Size Format View Description
lah_2023_dp.pdf 2.542Mb PDF View/Open None
lah_2023_op.pdf 142.2Kb PDF View/Open None
lah_2023_vp.pdf 147.4Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account