Implementace moderních marketingových nástrojů do propagační strategie FAI

DSpace Repository

Language: English čeština 

Implementace moderních marketingových nástrojů do propagační strategie FAI

Show full item record

No preview available
Title: Implementace moderních marketingových nástrojů do propagační strategie FAI
Author: Lah, Ondřej
Advisor: Drofová, Irena
Abstract: Tato práce se zabývá implementací moderních marketingových nástrojů Fakulty aplikované informatiky ve Zlíně. Čtenář se dozví o klasickém marketingu a marketingovém mixu následně jsou popsány moderní marketingové nástroje jako jsou například sociální sítě. V neposlední řadě se dozví o Marketingu 5.0, jaké má využití, o současných generacích a o tom, jak funguje marketing ve virtuální realitě, blockchainu a AI. Práce se též zabývá momentální marketingovou strukturou Fakulty aplikované informatiky a dopodrobna jí popíše. Následně je práci popsána tvorba virtuální aplikace, za účelem využití v marketingové kampani. V této marketingové kampani je zahrnut plakát, který zve na Den otevřených dveří, kde si potenciální studenti mohou vyzkoušet virtuální aplikaci, kterou vytvořil autor.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53650
Date: 2022-12-02
Availability: Bez omezení
Department: Ústav počítačových a komunikačních systémů
Discipline: Informační technologie v administrativě


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
lah_2023_dp.pdf 2.542Mb PDF View/Open None
lah_2023_op.pdf 142.2Kb PDF View/Open None
lah_2023_vp.pdf 147.4Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account