Portfolio dítěte jako diagnostický nástroj učitele

DSpace Repository

Language: English čeština 

Portfolio dítěte jako diagnostický nástroj učitele

Show simple item record

dc.contributor.advisor Petrů Puhrová, Barbora
dc.contributor.author Keilingová, Vladislava
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:41Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:41Z
dc.date.issued 2022-11-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53269
dc.description.abstract ABSTRAKT Bakalářská práce má teoreticko-aplikační charakter a zaměřuje se na využití portfolia dítěte k diagnostikování dětí učitelem mateřské školy. Teoretická část se zaměřuje na přiblížení diagnostiky v předškolním vzdělávání, využití metod diagnostiky a na diagnostické portfolio v práci učitele. Na teoretickou část navazuje část praktická, ve které je popsána tvorba diagnostického portfolia, jeho struktura, průběžná práce s ním a výstupy hodnotící aplikaci s doporučením pro praxi učitelů mateřských škol.
dc.format 79
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject pedagogická diagnostika cs
dc.subject portfolio dítěte cs
dc.subject metody diagnostikování cs
dc.subject pedagogical diagnostics en
dc.subject childś portfolio en
dc.subject diagnostic methods en
dc.title Portfolio dítěte jako diagnostický nástroj učitele
dc.title.alternative Child's Portfolio as a Teacher's Assessment Tool
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jirásková, Miroslava
dc.date.accepted 2023-05-31
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis has a theoretical-application character and focuses on the use of the child's portfolio as a tool for teacher diagnosis. The theoretical part focuses on the approximation of diagnostics in preschool education, the use of diagnostic methods and the diagnostic portfolio in the teacher's work. The theoretical part is followed by a practical part, which describes the creation of a diagnostic portfolio, its structure, ongoing work with it and the outputs of the evaluation application with recommendations for the practice of kindergarten teachers.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 63340
dc.date.submitted 2023-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
keilingová_2023_dp.pdf 3.251Mb PDF View/Open None
keilingová_2023_op.docx 25.54Kb Unknown View/Open None
keilingová_2023_vp.docx 17.02Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account