Hlavolamy pro rozvoj matematické gramotnosti u dětí předškolního věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Hlavolamy pro rozvoj matematické gramotnosti u dětí předškolního věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pavelková, Marie
dc.contributor.author Chodilová, Jana
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:41Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:41Z
dc.date.issued 2022-11-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53268
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá aplikací hlavolamů do řízené činnosti u dětí předškolního věku v prostředí mateřské školy. Cílem bylo sumarizovat v teoretické části hlavolamy v předmatematických představách v předškolním vzdělávání a jejich vymezení. V praktické rovině bylo aplikování šest vlastních pohádek. Každá pohádka tvoří formu motivační a je do ní aplikován jeden hlavolam, který je vhodný pro děti předškolního věku. Součástí práce je evaluace, která zahrnuje podměty pro další praxi v mateřské škole.
dc.format 52
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject hlavolamy cs
dc.subject matematická gramotnost a pregramostnost cs
dc.subject předmatematické představy cs
dc.subject logické a prelogické myšlení cs
dc.subject předškolní věk cs
dc.subject puzzles en
dc.subject mathematical literacy and pre-literacy en
dc.subject pre-mathematical ideas en
dc.subject logical and pre-logical thinking en
dc.subject preschool age en
dc.title Hlavolamy pro rozvoj matematické gramotnosti u dětí předškolního věku
dc.title.alternative Puzzles for Mathematical Literacy Development of Preschool Children
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Tirpáková, Anna
dc.date.accepted 2023-05-31
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis deals with the application of brain teasers to controlled activities for children of preschool age in a kindergarten environment. The aim was to summarize in the theoretical part the puzzles in pre-mathematical ideas in preschool education and their definition. On a practical level, six fairy tales were applied. Each fairy tale forms a motivational form and one puzzle is applied to it, which is suitable for children of preschool age. Part of the work is an evaluation, which includes subjects for further practice in kindergarten.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 63323
dc.date.submitted 2023-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
chodilová_2023_dp.pdf 3.061Mb PDF View/Open None
chodilová_2023_op.docx 26.64Kb Unknown View/Open None
chodilová_2023_vp.docx 27.19Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account