dc.contributor.advisor |
Petrů Puhrová, Barbora
|
|
dc.contributor.author |
Vavrysová, Jitka
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:40Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:40Z |
|
dc.date.issued |
2022-11-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53262
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá diagnostickými nástroji, jež jsou využívány učiteli mateřských škol. Práce má teoreticko-výzkumný charakter. Teoretická část práce je zaměřena na pedagogickou diagnostiku a proces diagnostikování. Vymezuje pojem pedagogická diagnostika a osvětluje jednotlivé typy, fáze či využívané diagnostické metody. U diagnostického procesu v předškolním vzdělávání přibližuje samotnou diagnostickou činnost učitele a zaměřuje se na konkrétní příklady diagnostických nástrojů, s nimiž mohou učitelé v prostředí mateřských škol pracovat. Cílem výzkumné části práce je zjištění, jaké diagnostické nástroje jsou učiteli mateřských škol využívány k zjišťování pokroků dětí předškolního věku. Výzkum je kvantitativně orientovaný a pomocí dotazníkového šetření bylo zjištěno, že učitelé mateřských škol pracují primárně při své diagnostické činnosti s nástroji jako je Diagnostika dítěte předškolního věku, dále vlastní nástroj, při jehož tvorbě se inspirovali odbornými zdroji a diagnostika iSophi. |
|
dc.format |
95 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
diagnostické nástroje
|
cs |
dc.subject |
diagnostický proces
|
cs |
dc.subject |
diagnostikování v předškolním vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
pedagogická diagnostika
|
cs |
dc.subject |
portfolio dítěte
|
cs |
dc.subject |
diagnostic tools
|
en |
dc.subject |
diagnostic process
|
en |
dc.subject |
diagnostics in preschool education
|
en |
dc.subject |
pedagogical diagnosis
|
en |
dc.subject |
child's portfolio
|
en |
dc.title |
Diagnostické nástroje využívané učiteli mateřských škol |
|
dc.title.alternative |
Diagnostic Tools Used by Kindergarten Teachers |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Žáková, Iva |
|
dc.date.accepted |
2023-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is devoted to a topic of diagnostic tools used by nursery school teachers. The bachelor thesis has a theoretical-research character. The theoretical part of the thesis is focused on pedagogical diagnostics and the process of performing diagnostics. It defines the concept of pedagogical diagnostics and explains the different types, phases and diagnostic methods used. As regards the diagnostic process in preschool education, it provides an insight into the actual diagnostic activity of the teacher and it is focused on specific examples of the diagnostic tools that might be used by nursery school teachers. The aim of the research part of the thesis is to ascertain which diagnostic tools are used by nursery school teachers to diagnose and determine the progress made by preschool children. The research is quantitatively oriented. The questionnaire survey has found out the methods used by teachers at diagnostic implementations are mainly The Diagnostics of pre-school children, their own methods based on expert sources, and diagnostics called iSophi. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.identifier.stag |
63364
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-24 |
|