Rozvoj kombinatorického myšlení v podmínkách mateřské školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Rozvoj kombinatorického myšlení v podmínkách mateřské školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tirpáková, Anna
dc.contributor.author Tomiczková, Pavla
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:38Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:38Z
dc.date.issued 2022-11-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53216
dc.description.abstract Bakalářská práce je teoreticko - aplikačního charakteru a zaměřuje se na rozvoj kombinatorického myšlení dětí v podmínkách mateřské školy. Práce je koncipována do dvou částí, a to teoretické a praktické. Cílem teoretické části je vytvořit teoretická východiska pro rozvoj kombinatorického myšlení dětí. Cílem praktické části bakalářské práce je navrhnout aktivity vhodné pro rozvoj předmatematických představ dětí z oblasti kombinatoriky, realizovat je ve vybrané mateřské škole a ověřit účinnost souboru aktivit. Závěrem budou vydána doporučení pro efektivní rozvoj kombinatorického myšlení dětí předškolního věku.
dc.format 76 s. (121 335 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject kognitivní vývoj cs
dc.subject kombinatorická úloha cs
dc.subject konstruktivistický přístup ve vzdělávání cs
dc.subject matematická pregramotnost cs
dc.subject cognitive development en
dc.subject combinatorial problem en
dc.subject pre-math concepts en
dc.subject mathematical pre-literacy en
dc.title Rozvoj kombinatorického myšlení v podmínkách mateřské školy
dc.title.alternative Development of Combinatorial Thinking in Kindergarten
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pavelková, Marie
dc.date.accepted 2023-05-30
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis is of a theoretical and applied nature and focuses on the development of children's combinatorial thinking in the conditions of a kindergarten. It is composed of two sections, theorethical and applicational. The aim of the theoretical part is to create theoretical foundations for the development of children's combinatorial thinking. The aim of the practical part of the bachelor's thesis is to design activities suitable for the development of pre-mathematical concepts in combinatorics for children, implement them in a selected kindergarten, verify the effectiveness of the activity set and create an evaluation. In conclusion, recommendations will be issued for effective development of combinatorial thinking of preschool children.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 63361
dc.date.submitted 2023-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
tomiczková_2023_dp.pdf 3.905Mb PDF View/Open None
tomiczková_2023_op.docx 26.30Kb Unknown View/Open None
tomiczková_2023_vp.docx 25.89Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account