Reflektivní dialog jako součást výtvarné činnosti realizované v mateřské škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Reflektivní dialog jako součást výtvarné činnosti realizované v mateřské škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vašíková, Jana
dc.contributor.author Sádecká, Veronika
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:38Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:38Z
dc.date.issued 2022-11-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53215
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá tématem Reflektivní dialog jako součást výtvarné činnosti realizované v mateřské škole, má teoreticko-aplikační charakter. Teoretická část práce se věnuje využití reflektivního dialogu a jeho aplikaci v procesu vzdělávání v oblasti výtvarné edukace dětí předškolního věku. Orientuje se na rozvoj sebereflexe a konstruktivistického myšlení prostřednictvím artefiletického pojetí výtvarné výchovy v předškolním vzdělávání. Cílem praktické části je navrhnout sadu aktivit rozvíjejících schopnost reflektovat u dětí předškolního věku a zaměřit se na propojení reflektivního dialogu s výtvarnou činností. Závěr bakalářské práce je věnován realizaci a ověření sady aktivit, evaluaci a následnému zpracování doporučení pro praxi mateřských škol.
dc.format 90 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject reflexe cs
dc.subject reflektivní dialog cs
dc.subject konstruktivismus cs
dc.subject sebereflexe cs
dc.subject artefiletika cs
dc.subject výtvarná edukace cs
dc.subject reflection en
dc.subject reflective dialogue en
dc.subject constructivism en
dc.subject self-reflection en
dc.subject artefiletics en
dc.subject art education en
dc.title Reflektivní dialog jako součást výtvarné činnosti realizované v mateřské škole
dc.title.alternative Reflective Dialogue as Part of Art Activity Implemented in Kindergarten
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Žáková, Iva
dc.date.accepted 2023-05-30
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the subject of Reflektive dialogue as an alement of the art aktivity implemented at kindergarten, it has theoretical-applicative character. The teoretical part of the thesis discusses the use of reflective dialogue and its application in the education process within the area of art aducation of preschool children. It focuses on the development of self-reflection and constructivist thinking through the artefiletic approach to art education in preschool education. The goal of the practical part is to suggest a set of activities that develop the preschool children's ability to reflect, which is targeted to connecting reflective dialogue with art activity. The conclusion of this thesis is dedicated to realization and validation of the set of activities, evaluation, and subsequent processing of recommendations for kindergarten practice.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 63358
dc.date.submitted 2023-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
sádecká_2023_dp.pdf 6.526Mb PDF View/Open None
sádecká_2023_op.docx 23.64Kb Unknown View/Open None
sádecká_2023_vp.docx 24.85Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account