Využití digitálních technologií při rozvíjení gramotnosti dětí v předškolním věku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Petrová, Zuzana
|
|
dc.contributor.author |
Šarátková, Marie
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:38Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:38Z |
|
dc.date.issued |
2022-11-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53211
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je teoreticko-aplikačního charakteru a zaměřuje se na možnosti využití digitálních technologií k rozvoji gramotnosti dětí předškolního věku. Teoretická část práce objasňuje rozsah gramotnosti a věnuje se konkrétně čtenářské pregramotnosti dětí předškolního věku orientované na narativní schopnosti a jejich rozvoj prostřednictvím digitálních technologií s využitím digitálního vyprávění příběhu. Cílem praktické části práce je vytvořit sadu aktivit pro děti předškolního věku zaměřenou na podporu narativních schopností prostřednictvím digitálních technologií. Závěr práce je věnován realizaci sady aktivit, evaluaci a následnému zpracování doporučení pro praxi mateřských škol. |
|
dc.format |
86 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
gramotnost
|
cs |
dc.subject |
čtenářská pregramotnost
|
cs |
dc.subject |
narativní schopnosti
|
cs |
dc.subject |
digitální technologie
|
cs |
dc.subject |
digitální vyprávění příběhu
|
cs |
dc.subject |
literacy
|
en |
dc.subject |
pre-reading literacy
|
en |
dc.subject |
narrative skills
|
en |
dc.subject |
digital technologies
|
en |
dc.subject |
digital storytelling
|
en |
dc.title |
Využití digitálních technologií při rozvíjení gramotnosti dětí v předškolním věku |
|
dc.title.alternative |
Digital Technologies in the Development of Literacy of Preschool Children |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Obonya, Juraj |
|
dc.date.accepted |
2023-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's diploma thesis has a theoretical-applicational character and it focuses on the possibilities of using digital technologies to develop the literacy of preschool children. The theoretical part of the thesis clarifies the scope of literacy and is specially devoted to the pre - reading literacy of preschool children oriented towards narrative abilities and their development through digital technologies using digital storytelling. The aim of the practical part of the work is to create a set of activities for pre school children aimed at supporting narrative skills through digital technologies. The conclusion of the thesis is dedicated to the implementation of a set of activities, evaluation and subsequent processing of recommendations for the practice in kindergartens. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.identifier.stag |
63359
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-26 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account