Využití digitálních technologií při rozvíjení gramotnosti dětí v předškolním věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití digitálních technologií při rozvíjení gramotnosti dětí v předškolním věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Petrová, Zuzana
dc.contributor.author Šarátková, Marie
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:38Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:38Z
dc.date.issued 2022-11-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53211
dc.description.abstract Bakalářská práce je teoreticko-aplikačního charakteru a zaměřuje se na možnosti využití digitálních technologií k rozvoji gramotnosti dětí předškolního věku. Teoretická část práce objasňuje rozsah gramotnosti a věnuje se konkrétně čtenářské pregramotnosti dětí předškolního věku orientované na narativní schopnosti a jejich rozvoj prostřednictvím digitálních technologií s využitím digitálního vyprávění příběhu. Cílem praktické části práce je vytvořit sadu aktivit pro děti předškolního věku zaměřenou na podporu narativních schopností prostřednictvím digitálních technologií. Závěr práce je věnován realizaci sady aktivit, evaluaci a následnému zpracování doporučení pro praxi mateřských škol.
dc.format 86 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject gramotnost cs
dc.subject čtenářská pregramotnost cs
dc.subject narativní schopnosti cs
dc.subject digitální technologie cs
dc.subject digitální vyprávění příběhu cs
dc.subject literacy en
dc.subject pre-reading literacy en
dc.subject narrative skills en
dc.subject digital technologies en
dc.subject digital storytelling en
dc.title Využití digitálních technologií při rozvíjení gramotnosti dětí v předškolním věku
dc.title.alternative Digital Technologies in the Development of Literacy of Preschool Children
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Obonya, Juraj
dc.date.accepted 2023-05-30
dc.description.abstract-translated The bachelor's diploma thesis has a theoretical-applicational character and it focuses on the possibilities of using digital technologies to develop the literacy of preschool children. The theoretical part of the thesis clarifies the scope of literacy and is specially devoted to the pre - reading literacy of preschool children oriented towards narrative abilities and their development through digital technologies using digital storytelling. The aim of the practical part of the work is to create a set of activities for pre school children aimed at supporting narrative skills through digital technologies. The conclusion of the thesis is dedicated to the implementation of a set of activities, evaluation and subsequent processing of recommendations for the practice in kindergartens.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 63359
dc.date.submitted 2023-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
šarátková_2023_dp.pdf 5.699Mb PDF View/Open None
šarátková_2023_op.docx 27.27Kb Unknown View/Open None
šarátková_2023_vp.docx 27.63Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account