Možnosti diagnostikování sociálních dovedností dětí v mateřské škole
Show full item record
No preview available
|
Title:
|
Možnosti diagnostikování sociálních dovedností dětí v mateřské škole |
| Author: |
Ježová, Petra
|
| Advisor: |
Petrů Puhrová, Barbora
|
|
Abstract:
|
Bakalářská práce má aplikační charakter. Zaměřuje se na možnosti diagnostikování sociálních dovedností dětí v mateřské škole. Teoretická část práce se věnuje vymezení pedagogické diagnostiky v předškolním vzdělávání, popisuje vývojová specifika dětí v předškolním období a charakterizuje sociální dovedností dětí předškolního věku. Hlavním cílem praktické části je vytvoření sady aktivit zaměřenou na možnosti diagnostikování sociálních dovedností dětí v mateřské škole, která je realizována ve vybrané mateřské škole. Smyslem praktické části je ověření sady aktivit k diagnostikování sociálních dovedností, vytvoření evaluace a následné doporučení pro praxi mateřských škol. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53153
|
|
Date:
|
2022-11-18 |
|
Availability:
|
Bez omezení |
|
Department:
|
Ústav školní pedagogiky |
|
Discipline:
|
Učitelství pro mateřské školy |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account