Dítě se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí mateřské školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Dítě se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí mateřské školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Žáková, Iva
dc.contributor.author Jeřábková, Lucie
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:34Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:34Z
dc.date.issued 2022-11-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53152
dc.description.abstract Bakalářská práce má teoreticko-aplikační charakter a je rozdělena do dvou částí. Jejím cílem je zpracování sady osmi aktivit pro dítě se speciálními vzdělávacími potřebami. Teoretická část vymezuje základní pojmy související s touto problematikou, dále se zaměřuje na popis některých neurovývojových poruch, jejich projevů a na oblasti rozvoje dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v mateřské škole. Na poslední kapitolu navazuje praktická část práce, která popisuje realizaci, ověření a evaluaci sady aktivit zaměřených na rozvoj kognitivních a motorických dovedností, s vazbou na utváření sociálních vztahů v kolektivu dětí. V závěru jsou také zpracována doporučení pro praxi mateřských škol.
dc.format 80 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject neurovývojové poruchy cs
dc.subject speciální vzdělávací potřeby cs
dc.subject sociální interakce cs
dc.subject třístupňový model péče cs
dc.subject neurodevelopmental disorders en
dc.subject special educational needs en
dc.subject social interaction en
dc.subject three-level model of care en
dc.title Dítě se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí mateřské školy
dc.title.alternative A Child with Special Educational Needs in Kindergarten
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vašíková, Jana
dc.date.accepted 2023-05-29
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis has a theoretical-application character and is divided into two parts. The aim is to process a set of eight activities for a child with special educational needs. The theoretical part defines the basic terms related to this issue, further focuses on the description of some neurodevelopmental disorders, their manifestations and areas of development of a child with special educational needs in a kindergarten. The last chapter is followed by the practical part of the thesis, which describes the implementation, verification and evaluation of a set of activities focused on the development of cognitive and motor skills linked to the formation of social relationships in a group of children. In conclusion, recommendations for the practice of kindergartens are also elaborated.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 63333
dc.date.submitted 2023-04-28


Files in this item

Files Size Format View Description
jeřábková_2023_dp.pdf 1.407Mb PDF View/Open None
jeřábková_2023_op.docx 23.82Kb Unknown View/Open None
jeřábková_2023_vp.docx 24.97Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account