Eintritt slowakischer Unternehmer in den österreichischen und deutschen Markt
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bačuvčíková, Petra
|
|
dc.contributor.author |
Michalíková, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:34Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:34Z |
|
dc.date.issued |
2022-11-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53138
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá tematickou analýzou a diskurzem mezi podnikateli v MLM marketingu a jeho zastoupením v Rakousku a Německu. Práce je rozdělena do dvou částí - teoretické a praktické. Teoretická část se skládá z informací o MLM-marketingu a firmě Be, teorie ke kvalitativnímu výzkumu, tematické analýzy a analýzy diskurzu. Praktická část obsahuje rozhovory se šesti podnikatelkami, které se snaží otevřít německý nebo rakouský trh pro firmu Be, která se mimo jiné zabývá především MLM-marketingem. Každá z těchto podnikatelek odpovídala na 13 otázek. Ve vybraných otázkách bude analyzován diskurz a provedena tematická analýza. Cílem této práce je zjistit, jaké zkušenosti mají tito podnikatelé s rakouskou a německou populací v oblasti MLM-marketingu, jaké kroky podnikají směrem ke svému podnikání a jak o něm hovoří. |
|
dc.format |
60 s. |
|
dc.language.iso |
de |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Diskurz
|
cs |
dc.subject |
Interview
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
MLM
|
cs |
dc.subject |
Tematická analýza
|
cs |
dc.subject |
Discourse
|
en |
dc.subject |
Interview
|
en |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
MLM
|
en |
dc.subject |
Thematic analysis
|
en |
dc.title |
Eintritt slowakischer Unternehmer in den österreichischen und deutschen Markt |
|
dc.title.alternative |
The Entry of Slovak Entrepreneurs into Austrian and German Markets |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šilhánová, Renata |
|
dc.date.accepted |
2023-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with thematic analysis and discourse among entrepreneurs in MLM marketing and its representation in Austria and Germany. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part consists of information about MLM-marketing and the firm Be, theory to qualitative research, thematic analysis and discourse analysis. The practical part contains interviews with 6 female entrepreneurs who are trying to open the German or Austrian market for the company Be, which among other things deals mainly with MLM-marketing. Each of these businesswomen answered 13. questions. In the selected questions the discourse will be analyzed, and a thematic analysis will be performed. The aim of the thesis is to find out what experiences these entrepreneurs have with the Austrian and German population in the field of MLM-marketing, what steps they take towards their business and how they talk about it. |
|
dc.description.department |
Ústav moderních jazyků a literatur |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Německý jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
German for Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Filologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Philology |
en |
dc.identifier.stag |
65697
|
|
dc.date.submitted |
2023-05-09 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account