Eintritt slowakischer Unternehmer in den österreichischen und deutschen Markt

DSpace Repository

Language: English čeština 

Eintritt slowakischer Unternehmer in den österreichischen und deutschen Markt

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčíková, Petra
dc.contributor.author Michalíková, Monika
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:34Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:34Z
dc.date.issued 2022-11-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53138
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá tematickou analýzou a diskurzem mezi podnikateli v MLM marketingu a jeho zastoupením v Rakousku a Německu. Práce je rozdělena do dvou částí - teoretické a praktické. Teoretická část se skládá z informací o MLM-marketingu a firmě Be, teorie ke kvalitativnímu výzkumu, tematické analýzy a analýzy diskurzu. Praktická část obsahuje rozhovory se šesti podnikatelkami, které se snaží otevřít německý nebo rakouský trh pro firmu Be, která se mimo jiné zabývá především MLM-marketingem. Každá z těchto podnikatelek odpovídala na 13 otázek. Ve vybraných otázkách bude analyzován diskurz a provedena tematická analýza. Cílem této práce je zjistit, jaké zkušenosti mají tito podnikatelé s rakouskou a německou populací v oblasti MLM-marketingu, jaké kroky podnikají směrem ke svému podnikání a jak o něm hovoří.
dc.format 60 s.
dc.language.iso de
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Diskurz cs
dc.subject Interview cs
dc.subject Marketing cs
dc.subject MLM cs
dc.subject Tematická analýza cs
dc.subject Discourse en
dc.subject Interview en
dc.subject Marketing en
dc.subject MLM en
dc.subject Thematic analysis en
dc.title Eintritt slowakischer Unternehmer in den österreichischen und deutschen Markt
dc.title.alternative The Entry of Slovak Entrepreneurs into Austrian and German Markets
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šilhánová, Renata
dc.date.accepted 2023-05-29
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with thematic analysis and discourse among entrepreneurs in MLM marketing and its representation in Austria and Germany. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part consists of information about MLM-marketing and the firm Be, theory to qualitative research, thematic analysis and discourse analysis. The practical part contains interviews with 6 female entrepreneurs who are trying to open the German or Austrian market for the company Be, which among other things deals mainly with MLM-marketing. Each of these businesswomen answered 13. questions. In the selected questions the discourse will be analyzed, and a thematic analysis will be performed. The aim of the thesis is to find out what experiences these entrepreneurs have with the Austrian and German population in the field of MLM-marketing, what steps they take towards their business and how they talk about it.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Německý jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline German for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 65697
dc.date.submitted 2023-05-09


Files in this item

Files Size Format View Description
michalíková_2023_dp.pdf 2.316Mb PDF View/Open None
michalíková_2023_op.docx 18.90Kb Unknown View/Open None
michalíková_2023_vp.doc 50Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account