Využití prvků sugestopedie při seznamování dětí předškolního věku s anglickým jazykem

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití prvků sugestopedie při seznamování dětí předškolního věku s anglickým jazykem

Show simple item record

dc.contributor.advisor Horníčková, Beata
dc.contributor.author Bobálová, Jana
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:34Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:34Z
dc.date.issued 2022-11-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53133
dc.description.abstract Bakalářská práce má teoreticko-aplikační charakter, zabývá se seznamováním dětí předškolního věku s anglickým jazykem s využitím prvků výukové metody sugestopedie. Teoretická část se zaměřuje na základní terminologii, východiska týkající se osvojování cizího jazyka a optimálním věkem pro začátek výuky. Dále popisuje zásady při výuce anglického jazyka v mateřské škole, klasifikaci výukových metod a představuje alternativní výukovou metodu sugestopedii. V praktické části je prezentována sada aktivit s orientací na seznamování dětí s anglickým jazykem s využitím sugestopedických prvků. Na základě evaluace byla zpracována doporučení pro praxi v mateřských školách.
dc.format 78 s. (140 132 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject osvojování cizího jazyka cs
dc.subject cizí jazyk cs
dc.subject výuková metoda cs
dc.subject sugestopedie cs
dc.subject foreign language acquisition en
dc.subject foreign language en
dc.subject teaching method en
dc.subject suggestopedia en
dc.title Využití prvků sugestopedie při seznamování dětí předškolního věku s anglickým jazykem
dc.title.alternative Elements of Suggestopedia in Acquainting Preschool Children with the English Language
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Najvar, Petr
dc.date.accepted 2023-05-26
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis has a theoretical-applied character, it deals with acquainting preschool children with the English language using elements of the teaching method suggestopedia. The theoretical part focuses on the basic terminology, the background concerning the acquisition of a foreign language, and the optimal age for the beginning of teaching. It also describes the principles of English language teaching in kindergarten, the classification of teaching methods, and introduces the alternative teaching method suggestopedia. In the practical part, a set of activities is presented with an orientation towards acquainting children with the English language using suggestopedia elements. Based on the evaluation, recommendations for practice in kindergartens were developed.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 63308
dc.date.submitted 2023-04-28


Files in this item

Files Size Format View Description
bobálová_2023_dp.pdf 1.370Mb PDF View/Open None
bobálová_2023_op.docx 26.59Kb Unknown View/Open None
bobálová_2023_vp.docx 28.42Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account