Poznávání strategických her dětmi předškolního věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Poznávání strategických her dětmi předškolního věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pavelková, Marie
dc.contributor.author Floriánová, Karolína
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:33Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:33Z
dc.date.issued 2022-11-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53131
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je aplikačního charakteru. V teoretické části jsou vymezeny pojmy jako je strategie, poznávání dítěte předškolního věku a také pojem hra. Tyto pojmy se potýkají s tématem bakalářské práce, tedy poznáváním strategických her dětmi předškolního věku. V aplikační části je představena mateřská škola, charakteristika dětí předškolního věku a také navržená sada strategických her. V posledních kapitolách jsem představila evaluaci sady strategických her z mého pohledu a z pohledu paní učitelky, která byla přítomná po celou dobu realizace her. Poslední kapitola je věnována doporučení pro praxi mateřských škol.
dc.format 70 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject strategie cs
dc.subject strategická hra cs
dc.subject dítě předškolního věku cs
dc.subject strategy en
dc.subject strategy game en
dc.subject preschooler en
dc.title Poznávání strategických her dětmi předškolního věku
dc.title.alternative Exploration of Strategic Games by Preschoolers
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Tirpáková, Anna
dc.date.accepted 2023-05-26
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is of an applied nature. In the theoretical part, concepts such as strategy, cognition of the preschool child and also the concept of play are defined. These concepts are faced with the topic of the bachelor's thesis, namely the cognition of strategy games by preschool children. In the application part, the kindergarten, the characteristics of preschool children as well as the proposed set of strategy games are introduced. In the last chapters, I present the evaluation of the set of strategy games from my perspective and from the perspective of the teacher who was present throughout the implementation of the games. The last chapter is devoted to recommendations for kindergarten practice.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 63313
dc.date.submitted 2023-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
floriánová_2023_dp.pdf 2.200Mb PDF View/Open None
floriánová_2023_op.docx 26.64Kb Unknown View/Open None
floriánová_2023_vp.docx 26.73Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account