Vybrané aspekty klamavé reklamy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vybrané aspekty klamavé reklamy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Stránský, Michal
dc.contributor.author Jedličková, Kateřina
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:32Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:32Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53105
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá klamavou reklamou na volně prodejné doplňky stravy a zdravotními tvrzeními. Hlavním cílem práce je na základě teoretických poznatků a výzkumu navrhnout řešení pro spotřebitele, jak rozeznat klamavou reklamu a vyznat se v označování doplňků stravy a v oblasti zdravotních tvrzení. K dosažení cíle teoretická část diplomové práce přináší teoretický výklad pojmů, zaměří se na také na právní a etickou stránku reklamy. Praktická část práce pomocí kvantitativního a kvalitativního výzkumu představí vnímání respondentů, jejich orientaci v oblasti klamavé reklamy, reklamy na volně prodejné léky a zdravotních tvrzení, následně přinese závěry z vybraných výzkumů. Projektová část práce představuje návrh praktického řešení pro spotřebitele pomocí jednoduché aplikace.
dc.format 132s. (213232)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject klamavá reklama cs
dc.subject aspekty reklamy cs
dc.subject reklama cs
dc.subject volně prodejné léky cs
dc.subject zdravotní tvrzení cs
dc.subject misleading advertising en
dc.subject aspects of advertising en
dc.subject advertising en
dc.subject over-the-counter medicines en
dc.subject health claims en
dc.title Vybrané aspekty klamavé reklamy
dc.title.alternative Selected Aspects of Misleading Advertisements
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vysekalová, Jitka
dc.date.accepted 2023-05-25
dc.description.abstract-translated The thesis deals with misleading advertising of over-the-counter dietary supplements and health claims. The main objective of the thesis is to propose a solution for consumers to recognize misleading advertising and to understand the labelling of dietary supplements and health claims based on theoretical knowledge and research. In order to achieve the objective, the theoretical part of the thesis provides a theoretical interpretation of the concepts and also focuses on the legal and ethical aspects of advertising. The practical part of the thesis will use quantitative and qualitative research to present the perceptions of respondents, their orientation in the area of misleading advertising, over-the-counter drug advertising and health claims, and then present the conclusions from the selected research. The project part of the thesis presents the design of a practical solution for consumers using a simple application.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 65516
dc.date.submitted 2023-04-14


Files in this item

Files Size Format View Description
jedličková_2023_dp.pdf 2.779Mb PDF View/Open None
jedličková_2023_op.doc 263.5Kb Unknown View/Open None
jedličková_2023_vp.doc 118Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account