Vybrané aspekty klamavé reklamy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vybrané aspekty klamavé reklamy

Show full item record

No preview available
Title: Vybrané aspekty klamavé reklamy
Author: Jedličková, Kateřina
Advisor: Stránský, Michal
Abstract: Diplomová práce se zabývá klamavou reklamou na volně prodejné doplňky stravy a zdravotními tvrzeními. Hlavním cílem práce je na základě teoretických poznatků a výzkumu navrhnout řešení pro spotřebitele, jak rozeznat klamavou reklamu a vyznat se v označování doplňků stravy a v oblasti zdravotních tvrzení. K dosažení cíle teoretická část diplomové práce přináší teoretický výklad pojmů, zaměří se na také na právní a etickou stránku reklamy. Praktická část práce pomocí kvantitativního a kvalitativního výzkumu představí vnímání respondentů, jejich orientaci v oblasti klamavé reklamy, reklamy na volně prodejné léky a zdravotních tvrzení, následně přinese závěry z vybraných výzkumů. Projektová část práce představuje návrh praktického řešení pro spotřebitele pomocí jednoduché aplikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53105
Date: 2023-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
jedličková_2023_dp.pdf 2.779Mb PDF View/Open None
jedličková_2023_op.doc 263.5Kb Unknown View/Open None
jedličková_2023_vp.doc 118Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account