Marketingová komunikace značky Tesla lighting napříč kulturami

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace značky Tesla lighting napříč kulturami

Show simple item record

dc.contributor.advisor Weberová, Dagmar
dc.contributor.author Eichlerová, Hana
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:28Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:28Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53009
dc.description.abstract Cílem diplomové práce s názvem Marketingová komunikace značky Tesla lighting napříč kulturami je navrhnout komunikační kampaň na sociálních sítích značky pro německý trh. Teoretická část věnuje pozornost základním teoretickým poznatkům v oblasti digitálního marketingu a jeho nástrojům, komunikačního mixu, marketingové komunikace, globalizace, značky, kultury a kulturním rozdílům. Praktická cast poskytuje odpověď na výzkumné otázky a potřebná data a informace pro samotný projekt. Projektová část navrhuje komunikační kampaň na sociálních sítích Tesla lighting pro německý trh.
dc.format 91 s. (119 748 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject digitální marketing cs
dc.subject kultura cs
dc.subject komunikační kampaň cs
dc.subject značka cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject kulturní rozdíly cs
dc.subject digital marketing en
dc.subject culture en
dc.subject communication campaign en
dc.subject brand en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject cultural differences en
dc.title Marketingová komunikace značky Tesla lighting napříč kulturami
dc.title.alternative Marketing Communications of the Tesla Lighting Brand Across Cultures
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šikl-Burešová, Eva
dc.date.accepted 2023-05-24
dc.description.abstract-translated The aim of the thesis entitled Marketing communication of Tesla lighting across cultures is to design a social media campaign for the German market. The theoretical part focuses on basic theoretical knowledge in the field of digital marketing and its tools, communication mix, marketing communication, globalization, brand, culture and cultural differences. The practical part provides answers to the research questions and the necessary data and information for the project itself. The project part proposes a Tesla lighting social media communication campaign for the German market.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 65565
dc.date.submitted 2023-04-14


Files in this item

Files Size Format View Description
eichlerová_2023_dp.pdf 5.768Mb PDF View/Open None
eichlerová_2023_op.doc 155.5Kb Unknown View/Open None
eichlerová_2023_vp.pdf 166.4Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account