Marketingová komunikace značky Tesla lighting napříč kulturami

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace značky Tesla lighting napříč kulturami

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace značky Tesla lighting napříč kulturami
Autor: Eichlerová, Hana
Vedoucí: Weberová, Dagmar
Abstrakt: Cílem diplomové práce s názvem Marketingová komunikace značky Tesla lighting napříč kulturami je navrhnout komunikační kampaň na sociálních sítích značky pro německý trh. Teoretická část věnuje pozornost základním teoretickým poznatkům v oblasti digitálního marketingu a jeho nástrojům, komunikačního mixu, marketingové komunikace, globalizace, značky, kultury a kulturním rozdílům. Praktická cast poskytuje odpověď na výzkumné otázky a potřebná data a informace pro samotný projekt. Projektová část navrhuje komunikační kampaň na sociálních sítích Tesla lighting pro německý trh.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53009
Datum: 2023-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
eichlerová_2023_dp.pdf 5.768Mb PDF Zobrazit/otevřít None
eichlerová_2023_op.doc 155.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
eichlerová_2023_vp.pdf 166.4Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet