Analýza získaných komunikačních dovedností studentů učitelství pro mateřské školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza získaných komunikačních dovedností studentů učitelství pro mateřské školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Matušů, Renáta
dc.contributor.author Šuláková, Karolína
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:27Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:27Z
dc.date.issued 2022-11-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52985
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou komunikačních dovedností u studentů oborů učitelství pro mateřské školy. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část se věnuje definování pojmů komunikace, funkce a formy komunikace, komunikace mezi učitelem a dítětem předškolního věku a komunikační dovednosti. Dále jsou popsány možnosti rozvoje komunikačních dovedností jak u učitelů, tak u studentů. Praktická část představuje realizaci kvantitativního výzkumu skrze dotazníkové šetření, které si klade za cíl zmapovat uplatňování komunikačních dovedností studenty učitelství pro mateřské školy s přihlédnutím k typu absolvované praxe. Cílem je také zjistit způsoby, které tito studenti pro svůj rozvoj komunikačních dovedností užívají.
dc.format s.85 (119 002)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikace ve třídě cs
dc.subject komunikační dovednosti cs
dc.subject verbální a neverbální komunikace cs
dc.subject rozvoj komunikačních dovedností cs
dc.subject communication in the classroom en
dc.subject communication skills en
dc.subject verbal and nonverbal communication en
dc.subject development of communication skills en
dc.title Analýza získaných komunikačních dovedností studentů učitelství pro mateřské školy
dc.title.alternative Analysis of Acquired Communication Skills of Kindergarten Teacher Students
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Horníčková, Beata
dc.date.accepted 2023-05-24
dc.description.abstract-translated Bachelor's thesis deals with the issue of communication skills among students of the fields of teaching for kindergartens. The work is divided into two parts. The theoretical part is dedicated to defining the concepts of communication, functions and forms of communication, communication between a teacher and child of preschool age and communication skills. Further, the possibilities of developing communication skills for both teacher and students are described. Practical part represents the implementation of quantitative research through a questionnaire survey, which aims to map the application of communication skills by students of kindergarten teachers, taking into account the type of practice completed. The aim is also to find out about the methods that these students use to develop their communication skills.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 63296
dc.date.submitted 2023-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
šuláková_2023_dp.pdf 1.297Mb PDF View/Open None
šuláková_2023_op.docx 26.73Kb Unknown View/Open None
šuláková_2023_vp.docx 28.62Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account