Vnímání značky společnosti TON a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnímání značky společnosti TON a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kazík, Martin
dc.contributor.author Sebela, Dominika Georgia
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:25Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:25Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52943
dc.description.abstract Tato bakalářská práce si klade za cíl analyzovat danou značku širokou veřejností. Teoretická část práce je zaměřena na vymezení základních pojmů. Praktická část je věnována analýze značky, konkrétně společnosti TON a.s. Analýza je prováděna na základech stanovených v teoretické části a je podpořena marketingovým výzkumem provedeným pomocí dotazníkového šetření. Na konci práce je poukázáno, zda výsledek marketingového výzkumu může posloužit jako potvrzení, že společnost je vnímána přesně tak, jak si být vnímána přeje a zda má veřejnost vůbec nějaké povědomí o značce TON.
dc.format 67 s. (87 304 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject značka cs
dc.subject brand cs
dc.subject brand building cs
dc.subject brand awareness cs
dc.subject TON a.s cs
dc.subject marketing en
dc.subject brand en
dc.subject brand building en
dc.subject brand awareness en
dc.subject TON a.s en
dc.title Vnímání značky společnosti TON a.s.
dc.title.alternative The Brand Perception of TON a.s.
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Juza, Jan
dc.date.accepted 2023-05-23
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis aims to analyze the brand in question by the general public. The theoretical part of the thesis is focused on the definition of basic concepts. The practical part is devoted to the analysis of the brand, specifically the company TON a.s. The analysis is carried out on the basis of the theoretical part and is supported by marketing research conducted by the means of a questionnaire survey. At the end of the thesis it is pointed out whether the result of the marketing research can serve as a confirmation that the company is perceived exactly as it wishes to be perceived and whether the public has any awareness of the TON brand in general.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 65739
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
sebela_2023_dp.pdf 2.732Mb PDF View/Open None
sebela_2023_op.doc 121.5Kb Unknown View/Open None
sebela_2023_vp.doc 134.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account