Vnímání značky společnosti TON a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vnímání značky společnosti TON a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vnímání značky společnosti TON a.s.
Autor: Sebela, Dominika Georgia
Vedoucí: Kazík, Martin
Abstrakt: Tato bakalářská práce si klade za cíl analyzovat danou značku širokou veřejností. Teoretická část práce je zaměřena na vymezení základních pojmů. Praktická část je věnována analýze značky, konkrétně společnosti TON a.s. Analýza je prováděna na základech stanovených v teoretické části a je podpořena marketingovým výzkumem provedeným pomocí dotazníkového šetření. Na konci práce je poukázáno, zda výsledek marketingového výzkumu může posloužit jako potvrzení, že společnost je vnímána přesně tak, jak si být vnímána přeje a zda má veřejnost vůbec nějaké povědomí o značce TON.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52943
Datum: 2023-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
sebela_2023_dp.pdf 2.732Mb PDF Zobrazit/otevřít None
sebela_2023_op.doc 121.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
sebela_2023_vp.doc 134.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet