Vnímání značky společnosti TON a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vnímání značky společnosti TON a.s. |
Autor: |
Sebela, Dominika Georgia
|
Vedoucí: |
Kazík, Martin
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce si klade za cíl analyzovat danou značku širokou veřejností. Teoretická část práce je zaměřena na vymezení základních pojmů. Praktická část je věnována analýze značky, konkrétně společnosti TON a.s. Analýza je prováděna na základech stanovených v teoretické části a je podpořena marketingovým výzkumem provedeným pomocí dotazníkového šetření. Na konci práce je poukázáno, zda výsledek marketingového výzkumu může posloužit jako potvrzení, že společnost je vnímána přesně tak, jak si být vnímána přeje a zda má veřejnost vůbec nějaké povědomí o značce TON. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52943
|
Datum:
|
2023-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet