dc.contributor.advisor |
Gamalová, Kamila
|
|
dc.contributor.author |
Kalinová, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:18Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:18Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52812
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce je věnována právě probíhajícímu redesignu webových stránek Slováckého divadla Uherské Hradiště. Teoretická část se zaměřuje na online marketingovou komunikaci a hlavně pak na jeden z jejích nejzákladnějších nástrojů - webové stránky. Popsány jsou klíčové vlastnosti webových stránek včetně jejich životnosti, která určuje, kdy je čas na změnu, tedy redesign. Dále jsou popsány důvody, které organizaci k redesignu vedou. Praktická část je zaměřena na historii webových stránek Slováckého divadla, na jejich současný stav a díky rozhovorům s uměleckým šéfem Slováckého divadla Lukášem Kopeckým a grafikem Štěpánem Žampachem i na důvody jejich redesignu a cíle, které by měl redesign přinést. Analytická část opřená o kvalitativní výzkum mezi aktivními uživateli webu pak vyhodnocuje, zda organizace a grafik kladou důraz na stejné části webu jako jeho uživatelé a jak uživatelé hodnotí grafické návrhy budoucí podoby webu Slováckého divadla. |
|
dc.format |
67 s. (92 336 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
redesign
|
cs |
dc.subject |
redesign webových stránek
|
cs |
dc.subject |
webové stránky
|
cs |
dc.subject |
Slovácké divadlo
|
cs |
dc.subject |
online marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
použitelnost webu
|
cs |
dc.subject |
životnost webu
|
cs |
dc.subject |
redesign
|
en |
dc.subject |
website
|
en |
dc.subject |
website redesign
|
en |
dc.subject |
Slovácké divadlo
|
en |
dc.subject |
online marketing communication
|
en |
dc.subject |
website usability
|
en |
dc.subject |
website longevity
|
en |
dc.title |
Redesign webových stránek Slováckého divadla Uherské Hradiště |
|
dc.title.alternative |
Redesign of the Slovácké divadlo Uherské Hradiště Website |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Illík, Rostislav |
|
dc.date.accepted |
2023-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis is dedicated to the ongoing redesign of the website of the Slovácké divadlo Uherské Hradiště. The theoretical part focuses on online marketing communication and especially on one of its most basic tools - websites. The key features of websites are described, including their lifespan, which determines when it is time for a change, i.e. a redesign. Next, the reasons that lead the organization to redesign are described. The practical part is focused on the history of the Slovácké divadlo´s website, their current state and, thanks to interviews with the artistic director of the Slovácké divadlo Lukáš Kopecký and graphic artist Štěpán Žampach, the reasons for their redesign and the goals that the redesign should bring. The analytical part, based on qualitative research among active website users, then evaluates whether the organization and the graphic designer emphasize the same parts of the website as its users and how users evaluate the graphic designs of the future form of the Slovácké divadlo´s website. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
65713
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-21 |
|