Pracovní spokojenost začínajících učitelek mateřských škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Pracovní spokojenost začínajících učitelek mateřských škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Matušů, Renáta
dc.contributor.author Hranická, Monika
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:17Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:17Z
dc.date.issued 2022-11-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52784
dc.description.abstract Spokojenost pedagogů je často opomíjeným faktorem, který má ovšem přímý dopad na kvalitu výuky. Tato bakalářská práce zkoumá míru pracovní spokojenosti učitelek ve vybraných oblastech a analyzuje stěžejní aspekty, které ji zvyšují. Teoretická část práce se zabývá problematikou učitelství jako profese, diskutuje specifika začínajících učitelů a vymezuje pojmy z oblasti pracovní spokojenosti. Praktická část je kvantitativního typu a popisuje výzkum spokojenosti začínajících učitelek mateřských škol, který byl realizován formou dotazníkového šetření. Práce tak přináší přehled o současném stavu na mateřských školách a zároveň naznačuje způsoby, jak lze spokojenost učitelů do budoucna zlepšit.
dc.format 64 s. (92 822 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject začínající učitel cs
dc.subject mateřská škola cs
dc.subject pracovní spokojenost cs
dc.subject faktory pracovní spokojenosti cs
dc.subject beginning teacher en
dc.subject kindergarten en
dc.subject job satisfaction en
dc.subject job satisfaction factors en
dc.title Pracovní spokojenost začínajících učitelek mateřských škol
dc.title.alternative Job Satisfaction of Beginning Kindergarten Teachers
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Tallová, Barbora
dc.date.accepted 2023-05-22
dc.description.abstract-translated Teacher satisfaction is an often overlooked factor, but one that has a direct impact on the quality of teaching. This bachelor thesis examines the level of job satisfaction of teachers in selected areas and analyses the key aspects that increase it. The theoretical part of the thesis deals with the issues of teaching as a profession, discusses the specifics of novice teachers, and defines the concepts of job satisfaction. The practical part is quantitative and describes research on the job satisfaction of beginning kindergarten teachers. This research is in the form of a questionnaire survey. Therefore, the paper provides an overview of the current situation in kindergartens and suggests ways to improve teacher satisfaction.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 63270
dc.date.submitted 2023-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
hranická_2023_dp.pdf 1.261Mb PDF View/Open None
hranická_2023_op.docx 26.21Kb Unknown View/Open None
hranická_2023_vp.docx 28.95Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account