Stávání se ředitelem mateřské školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Stávání se ředitelem mateřské školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Navrátilová, Hana
dc.contributor.author Klanicová, Eva
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:16Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:16Z
dc.date.issued 2022-11-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52751
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá tématem stávání se ředitelem mateřské školy. Cílem bylo zjistit, jakým způsobem vnímali ředitelé mateřských škol posun v profesní dráze. V teoretické části práce jsou sumarizovány poznatky o řízení školy, roli ředitele a jeho předpokladech pro výkon funkce a také o posunu v profesní dráze a adaptaci na novou roli. V praktické části je prezentován kvalitativně orientovaný výzkum, který byl realizován pomocí interview s řediteli mateřských škol a analýzou koncepcí rozvoje mateřské školy.
dc.format 74 (132 431 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject management školy cs
dc.subject ředitel mateřské školy cs
dc.subject začínající ředitel mateřské školy cs
dc.subject profesní dráha cs
dc.subject profesní připravenost cs
dc.subject school management en
dc.subject kindergarten director en
dc.subject aspiring kindergarten director en
dc.subject career path en
dc.subject career readiness en
dc.title Stávání se ředitelem mateřské školy
dc.title.alternative Becoming a Principal in Kindergarten
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Petrů Puhrová, Barbora
dc.date.accepted 2023-05-19
dc.description.abstract-translated The thesis deals with the topic of becoming a kindergarten director. The aim was to find out how kindergarten principals perceived the career shift. The theoretical part of the thesis summarizes the findings on school management, the role of the principal and his/her prerequisites for the position, as well as the career shift and adaptation to the new role. The practical part presents qualitative research that was conducted through interviews with kindergarten principals and analysis of kindergarten development concepts.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Předškolní pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Předškolní pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Preschool Pedagogy en
dc.identifier.stag 65154
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
klanicová_2023_dp.pdf 1.996Mb PDF View/Open None
klanicová_2023_op.docx 19.40Kb Unknown View/Open None
klanicová_2023_vp.docx 25.54Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account