Postavení vedoucích učitelek v řízení z hlediska klimatu mateřských škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Postavení vedoucích učitelek v řízení z hlediska klimatu mateřských škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Fenyková, Petra
dc.contributor.author Novotná, Kateřina
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:14Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:14Z
dc.date.issued 2022-11-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52727
dc.description.abstract Předkládaná diplomová práce se věnuje vedoucím učitelkám a jejich specifickému postavení v řízení z hlediska klimatu mateřských škol. Teoretická část se zaměřuje na vztah mezi vedoucími učitelkami, řízením a klimatem mateřských škol. Pro realizaci empirické části byl zvolen kvalitativní design výzkumu s použitím metod polostrukturovaného interview a fokusové skupiny s pedagogickými pracovníky. Výzkumná data byla analyzována a interpretována. V závěru práce jsou diskutovány výsledky výzkumu a je zpracováno doporučení pro praxi mateřských škol.
dc.format 81 s. (135 353 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject vedoucí učitelka cs
dc.subject klima mateřské školy cs
dc.subject management mateřské školy cs
dc.subject leadership cs
dc.subject distribuovaný pedagogický leadership cs
dc.subject middle leader en
dc.subject kindergarten climate en
dc.subject preprimary management en
dc.subject leadership en
dc.subject distributed pedagogical leadership en
dc.title Postavení vedoucích učitelek v řízení z hlediska klimatu mateřských škol
dc.title.alternative The Position of Middle Leaders in Management in Terms of Kindergarten Climate
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Žáková, Iva
dc.date.accepted 2023-05-18
dc.description.abstract-translated The present thesis focuses on middle leaders and their specific position in management in terms of the kindergarten climate. The theoretical part focuses on the relationship between the position of middle leaders and kindergarten climate. To carry out the empirical part, a qualitative research design was chosen using semi-structured interview methods and a focus group with teaching staff. The research data was analyzed and interpreted. The paper concludes with a discussion of the research findings and a recommendation for kindergarten practice.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Předškolní pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Předškolní pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Preschool Pedagogy en
dc.identifier.stag 65143
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
novotná_2023_dp.pdf 1.761Mb PDF View/Open None
novotná_2023_op.docx 26.44Kb Unknown View/Open None
novotná_2023_vp.docx 27.31Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account