Angažovanost studentů sociální pedagogiky v procesu učení se

DSpace Repository

Language: English čeština 

Angažovanost studentů sociální pedagogiky v procesu učení se

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Iva
dc.contributor.author Peterková, Klára
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:10Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:10Z
dc.date.issued 2023-01-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52633
dc.description.abstract Diplomová práce má teoreticko-empirický charakter a zabývá se angažovaností studentů sociální pedagogiky v procesu učení se. Cílem práce je zjistit, jaká je míra angažovanosti u studentů sociální pedagogiky v procesu učení se, a zároveň určit, jaké oblasti jsou důležité k jejímu rozvoji. Teoretická část diplomové práce se zaměřuje na vymezení angažovanosti studentů a vzdělávacího prostředí vysokých škol. Empirická část diplomové práce se zaměřuje na analýzu a interpretaci kvantitativního šetření a zjišťuje míru angažovanosti studentů sociální pedagogiky v procesu učení se prostřednictvím dotazníkového šetření.
dc.format 73 s. (135 753 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject angažovanost cs
dc.subject studenti sociální pedagogiky cs
dc.subject proces učení se cs
dc.subject prostředí vysokých škol cs
dc.subject engagement en
dc.subject students of social pedagogy en
dc.subject learning process en
dc.subject universities environment en
dc.title Angažovanost studentů sociální pedagogiky v procesu učení se
dc.title.alternative Engagement of Social Pedagogy Students in the Learning Process
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hrbáčková, Karla
dc.date.accepted 2023-05-15
dc.description.abstract-translated The thesis has a theoretical-empirical character and deals with the engagement of social pedagogy students in the learning process. The aim of the thesis is to find out what is the level of engagement of social pedagogy students in the learning process, and also to determine what areas are important for its development. The theoretical part of the thesis focuses on defining student engagement and the learning environment of higher education institutions. The empirical part of the thesis focuses on the analysis and interpretation of the quantitative investigation and determines the level of engagement of social pedagogy students in the learning process through a questionnaire survey.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 64416
dc.date.submitted 2023-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
peterková_2023_dp.pdf 1.199Mb PDF View/Open None
peterková_2023_op.docx 17.37Kb Unknown View/Open None
peterková_2023_vp.docx 27.31Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account