Návrh projektu zřízení call center v době pandemie
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Víchová, Kateřina
|
|
dc.contributor.author |
Kopřivová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:02Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:02Z |
|
dc.date.issued |
2021-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52506
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na zpracování návrhu projektu zřízení call center v době pandemie. V práci jsou vymezeny základní pojmy krizového řízení, historie pandemií, popis pandemie Covid - 19, komparace vybraných call center. Dále pak bylo v práci použito dotazníkového šetření a metody analýzy rizik What If, které byly přínosné pro zjištění rizik a napomohly ke zpracování návrhu projektu zřízení call center. |
|
dc.format |
92 s.,znaků 134750 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
call centrum
|
cs |
dc.subject |
pandemie COVID - 19
|
cs |
dc.subject |
krajská hygienická stanice Zlínského kraje
|
cs |
dc.subject |
call center
|
en |
dc.subject |
COVID-19 pandemic
|
en |
dc.subject |
regional hygiene station of the Zlín region
|
en |
dc.title |
Návrh projektu zřízení call center v době pandemie |
|
dc.title.alternative |
Project Proposal for the Establishment of a Call Center during a Pandemic |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Lošek, Václav |
|
dc.date.accepted |
2022-08-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis is focused on the elaboration of the project proposal for the establishment of call centers during the pandemic. The work defines basic concepts of crisis management, history of pandemics, description of the Covid-19 pandemic, comparison of selected call centers. Next, the work used a questionnaire survey and the What If risk analysis method, which were beneficial for the identification of risks and helped to process the proposal for the establishment of a call center. |
|
dc.description.department |
Ústav ochrany obyvatelstva |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Ochrana obyvatelstva |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Population Protection |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Bezpečnost společnosti |
cs |
dc.identifier.stag |
61908
|
|
dc.date.submitted |
2022-08-04 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account