Návrh projektu zřízení call center v době pandemie
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh projektu zřízení call center v době pandemie |
Autor: |
Kopřivová, Kateřina
|
Vedoucí: |
Víchová, Kateřina
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je zaměřena na zpracování návrhu projektu zřízení call center v době pandemie. V práci jsou vymezeny základní pojmy krizového řízení, historie pandemií, popis pandemie Covid - 19, komparace vybraných call center. Dále pak bylo v práci použito dotazníkového šetření a metody analýzy rizik What If, které byly přínosné pro zjištění rizik a napomohly ke zpracování návrhu projektu zřízení call center. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52506
|
Datum:
|
2021-12-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav ochrany obyvatelstva |
Studijní obor:
|
Ochrana obyvatelstva |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet