Fortnite jako reklamní platforma
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Grabský, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:24:07Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:24:07Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52055
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu reklamního prostředí videohry Fortnite, konkrétněji, využívání reklamních prostředků ve hře samotné. Zabývá se jaká forma propagace/kolaborace má na české a slovenské hráče největší vliv. Teoretická část se zaměřuje na základní pojmy a stanovení metod, cílů a výzkumné otázky. Praktická část následně představuje videohru Fortnite a její fungování a jaké formy propagace využívá v praxi spolu s dotazníkem který má zhodnotit která forma novodobé reklamy má na hráče největší vliv. |
|
dc.format |
69 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
ortnite
|
cs |
dc.subject |
Epic Games
|
cs |
dc.subject |
herní reklama
|
cs |
dc.subject |
kolaborace ve videohrách
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
Fortnite
|
en |
dc.subject |
Epic Games
|
en |
dc.subject |
In-game adverising
|
en |
dc.subject |
colaboratin in video games
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.title |
Fortnite jako reklamní platforma |
|
dc.title.alternative |
Fortnite as an Advertising Platform |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jermakov, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2022-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis focuses on the analysis of the advertising environment of the video game Fortnite, more specifically, the use of advertising in the game itself. It examines what form of promotion/collaboration has the greatest influence on Czech and Slovak players. The theoretical part focuses on the basic concepts and the determination of methods, objectives and research questions. The practical part then introduces the video game Fortnite and its functioning and what forms of promotion it uses in practice, together with a questionnaire to assess which form of modern advertising has the greatest influence on players. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
62631
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2022-04-22 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account