Fortnite jako reklamní platforma
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Fortnite jako reklamní platforma |
Autor: |
Grabský, Martin
|
Vedoucí: |
Šula, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu reklamního prostředí videohry Fortnite, konkrétněji, využívání reklamních prostředků ve hře samotné. Zabývá se jaká forma propagace/kolaborace má na české a slovenské hráče největší vliv. Teoretická část se zaměřuje na základní pojmy a stanovení metod, cílů a výzkumné otázky. Praktická část následně představuje videohru Fortnite a její fungování a jaké formy propagace využívá v praxi spolu s dotazníkem který má zhodnotit která forma novodobé reklamy má na hráče největší vliv. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52055
|
Datum:
|
2022-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
62631
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet