Analýza využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování v předškolním vzdělávání

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování v předškolním vzdělávání

Show simple item record

dc.contributor.advisor Deutscherová, Beáta
dc.contributor.author Měrková, Lenka
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:54Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:54Z
dc.date.issued 2021-10-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51720
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá analýzou využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování v předškolním vzdělávání. Tato metoda je využívána v rámci široké cílové skupiny, zahrnuje snad všechny věkové kategorie a cílí na individuální potřeby jedinců. Metoda se soustředí na podporu individuálního potenciálu dětí a na jejich maximální rozvoj. Teoretická část práce je zaměřena na sumarizování poznatků o metodě v souvislosti se specifiky kognitivního vývoje dětí předškolního věku. Praktická část se zabývá kvalitativně orientovaným výzkumem realizovaným prostřednictvím interview s učitelkami mateřských škol. V závěru bakalářské práce jsou shrnuty výsledky analýzy využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování v předškolním vzdělávání.
dc.format 65 s. (105 733 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Reuven Feuerstein cs
dc.subject metoda instrumentálního obohacování cs
dc.subject strukturální kognitivní modifikovatelnost cs
dc.subject kognitivní funkce cs
dc.subject zkušenost zprostředkovaného učení cs
dc.subject předškolní vzdělávání cs
dc.subject Reuven Feuerstein en
dc.subject Instrumental Enrichment Method en
dc.subject Structural Cognitive Modifiability en
dc.subject Cognitive function en
dc.subject Mediated Learning Experience en
dc.subject Preschool education en
dc.title Analýza využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování v předškolním vzdělávání
dc.title.alternative Analysis of the using of Feuerstein Instrumental Enrichment in Preschool Education
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jelénková, Libuše
dc.date.accepted 2022-06-08
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the analysis of the use of Feuerstein's method of instrumental enrichment in preschool education. This method is used within a wide target group, it includes perhaps all age categories and goals for the individual needs of individuals. The method focuses on supporting the individual potential of children and their maximum development. The theoretical part of the work is focused on summarizing knowledge about the method in connection with the specifics of cognitive development of preschool children. The practical part deals with qualitatively oriented research carried out through interviews with kindergarten teachers.The conclusion of this bachelor thesis summarizes the results of the analysis of the use of Feuerstein's method of instrumental enrichment in preschool education.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 60243
dc.date.submitted 2022-04-29


Files in this item

Files Size Format View Description
měrková_2022_dp.pdf 874.9Kb PDF View/Open None
měrková_2022_op.pdf 123.3Kb PDF View/Open None
měrková_2022_vp.pdf 332.7Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account