Odolnost vůči stresu u studentů učitelství pro mateřské školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Odolnost vůči stresu u studentů učitelství pro mateřské školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Matušů, Renáta
dc.contributor.author Vaculíková, Aneta
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:51Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:51Z
dc.date.issued 2021-10-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51658
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá odolností vůči stresu u studentů učitelství pro mateřské školy. Věnuje se definování odolnosti vůči stresu, problematice stresu a také důležité prevenci jako je duševní hygiena. Praktická část má kvantitativní design výzkumu, přičemž cílem výzkumu je zmapovat míru odolnosti vůči stresu u vysokoškolských studentů učitelství pro mateřské školy, dále zjistit míru odolnosti podle vnímané studijní úspěšnosti, rozdíl v odolnosti podle prožívaného stresu, dosaženého vzdělání, ročníků studia a formy studia. Pro zjištění míry odolnosti byl využit ověřený dotazník CD-RISC 25.
dc.format 62 s. (86 521 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Odolnost vůči stresu cs
dc.subject Resilience cs
dc.subject Stres cs
dc.subject Copingové strategie cs
dc.subject Stress Resilience en
dc.subject Resilience en
dc.subject Stress en
dc.subject Coping strategy en
dc.title Odolnost vůči stresu u studentů učitelství pro mateřské školy
dc.title.alternative Stress Resilience in College Students of Kindergarten Pedagogy
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Machová, Anita
dc.date.accepted 2022-06-06
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis deals with stress resilience in/among university students of preschool pedagogy. In my bachelor´s thesis I focus on the definition of stress resilience, stress problems and importance of prevention, such as mental hygiene. The practical part has a quantitative research design, and the aim of the research is to map the degree of stress resiliance among university students of preschool pedagogy, to determine the degree of stress resiliance according to perceived academic success, to evaluate differences in students' stress resilience according to educational attainment of students, year of university study and a form of study. A validated CD-RISC 25 questionnaire was used to determine the degree of resilience.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 60224
dc.date.submitted 2022-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
vaculíková_2022_dp.pdf 1.509Mb PDF View/Open None
vaculíková_2022_op.pdf 351.5Kb PDF View/Open None
vaculíková_2022_vp.pdf 449.3Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account