Role sociální pedagogiky ve škole v období pandemie

DSpace Repository

Language: English čeština 

Role sociální pedagogiky ve škole v období pandemie

Show simple item record

dc.contributor.advisor Balvín, Jaroslav
dc.contributor.author Robičková, Markéta
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:50Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:50Z
dc.date.issued 2022-01-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51629
dc.description.abstract Sociální pedagogika hraje důležitou roli ve školách zvláště pro žáky se sociálním znevýhodněním. Pandemie COVID-19 v roce 2020 uzavřela školy v České republice a převedla vzdělávání na distanční formu. Tato práce hodnotí dopad pandemie na roli sociální pedagogiky ve školách. Popisuje sociálně pedagogické činnosti na českých školách před pandemií a hodnotí, jak se jejich nabídka změnila kvůli přechodu na distanční vzdělávání. Popisuje, jaký dopad měl přechod na distanční vzdělávání na žáky, učitele a rodiče obecně, a věnuje zvláštní pozornost žákům se sociálním znevýhodněním. Teoretické poznání je ověřeno pomocí kvantitativního výzkumu na základě dotazníkového šetření.
dc.format 92 s. (159 124 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální pedagogika cs
dc.subject pandemie cs
dc.subject sociální znevýhodnění cs
dc.subject sociálně pedagogické činnosti cs
dc.subject asistent pedagoga cs
dc.subject školské poradenské pracoviště cs
dc.subject doučování cs
dc.subject social pedagogy en
dc.subject pandemic en
dc.subject social disadvantage en
dc.subject social pedagogical activities en
dc.subject teaching assistant en
dc.subject school councelling center en
dc.subject tutoring en
dc.title Role sociální pedagogiky ve škole v období pandemie
dc.title.alternative The Role of Social Pedagogy at Schools in the Time of the Pandemic
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Martincová, Jana
dc.date.accepted 2022-05-30
dc.description.abstract-translated Social pedagogy plays an important role in schools, especially for socially disadvantaged pupils. The COVID-19 pandemic in 2020 closed schools in the Czech Republic and shifted education to distance learning. This paper evaluates the impact of the pandemic on the role of social pedagogy in schools. It describes social pedagogical activities in Czech schools before the pandemic and assesses how their offer changed due to the transition to distance education. It describes how the transition to distance learning impacted pupils, teachers and parents in general, and pays particular attention to pupils with social disadvantages. The theoretical understanding is tested through quantitative research based on a questionnaire survey.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 61479
dc.date.submitted 2022-04-28


Files in this item

Files Size Format View Description
robičková_2022_dp.pdf 7.559Mb PDF View/Open None
robičková_2022_op.docx 17.58Kb Unknown View/Open None
robičková_2022_vp.docx 17.53Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account