Řízení školy pohledem učitelek mateřských škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Řízení školy pohledem učitelek mateřských škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Petrů Puhrová, Barbora
dc.contributor.author Hasoňová, Saskia
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:49Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:49Z
dc.date.issued 2021-10-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51622
dc.description.abstract Předkládaná diplomová práce se věnuje tématu řízení školy. Teoretická část prezentuje koncept leadershipu v kontextu řízení mateřské školy a představuje sumarizaci poznatků o pracovní náplni ředitele mateřské školy. V praktické části je prezentováno výzkumné šetření, které bylo realizováno s využitím polostrukturovaného interview a tematického psaní s učitelkami mateřských škol. V závěru jsou interpretovány a analyzovány výsledky výzkumu, také odpovědi na výzkumné otázky.
dc.format 77 s. (146 744)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject školský management cs
dc.subject leader cs
dc.subject leadership cs
dc.subject řídící styl cs
dc.subject strategické plánování cs
dc.subject school management en
dc.subject leader en
dc.subject leadership en
dc.subject management style en
dc.subject strategic planning en
dc.title Řízení školy pohledem učitelek mateřských škol
dc.title.alternative School Management from the Kindergarten Teachers' Perspective
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Hana
dc.date.accepted 2022-05-26
dc.description.abstract-translated The presented diploma thesis deals with a topic School Management from the Kindergarten Teachers' Perspective. The theoretical part presents the concept of leadership in the context of kindergarten management and it presents a summary of theoretical knowledge of the job description of the kindergarten principal. The empirical part presents a research survey, which was conducted using semi-structured interview and thematic writing with kindergarten teachers. In the conclusion, the research results and answers to research questions are interpreted and analysed.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Předškolní pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Předškolní pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Preschool Pedagogy en
dc.identifier.stag 60161
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2022-04-20


Files in this item

Files Size Format View Description
hasoňová_2022_dp.pdf 1.675Mb PDF View/Open None
hasoňová_2022_op.pdf 353.9Kb PDF View/Open None
hasoňová_2022_vp.pdf 354.3Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account