Rozvoj matematických představ dětí před nástupem do základní školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Rozvoj matematických představ dětí před nástupem do základní školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tirpáková, Anna
dc.contributor.author Strnadová, Lucie
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:44Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:44Z
dc.date.issued 2021-10-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51479
dc.description.abstract Bakalářská práce má teoreticko-aplikační charakter a zabývá se rozvojem matematických představ dětí před nástupem do základní školy. Cílem je vytvořit a ověřit sadu aktivit, které mohou posloužit učiteli mateřské školy k podpoře rozvoje matematických představ dítěte předškolního věku. Teoretická část práce sumarizuje teoretické poznatky z oblasti vývoje dítěte předškolního věku z hlediska motorického a kognitivního vývoje a poznatky z oblasti matematických představ před nástupem do základní školy. Praktická část představuje sadu aktivit a jejich ověřování v prostředí mateřské školy. Tato sada byla následně evaluována a na základě výsledné evaluace byly vytvořené doporučení pro praxi mateřských škol.
dc.format 61 s. (73 127 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject matematická pregramotnost cs
dc.subject školní zralost a připravenost cs
dc.subject kognitivní vývoj dítěte předškolního věku cs
dc.subject matematické představy cs
dc.subject mathematical pre-literacy en
dc.subject school maturity and school readiness en
dc.subject cognitive development of a preschool child en
dc.subject mathematical ideas en
dc.title Rozvoj matematických představ dětí před nástupem do základní školy
dc.title.alternative Development of mathematical imagitions of children before entering primary school
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Munk, Michal
dc.date.accepted 2022-06-06
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis has a theoretical-application character and deals with the development of mathematical ideas before entering primary schools. The aim is to create a validated set of activities that can be further used by kindergarten teachers to support the development of mathematical ideas of preschool children. The theoretical part of the thesis summarizes theoretical knowledge in the field of development of a preschool child in terms of motor and cognitive development and knowledge in the field of mathematical ideas before entering primary school. The practical part presents a set of activities and their verification in a kindergarten environment. This set was subsequently evaluated and based on the resulting evaluation, recommendations for the practice of kindergartens were created.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 60218
dc.date.submitted 2022-04-29


Files in this item

Files Size Format View Description
strnadová_2022_dp.pdf 1.583Mb PDF View/Open None
strnadová_2022_op.pdf 353.4Kb PDF View/Open None
strnadová_2022_vp.pdf 250.2Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account