Priority mladé generace žen při uplatnění na trhu práce

DSpace Repository

Language: English čeština 

Priority mladé generace žen při uplatnění na trhu práce

Show simple item record

dc.contributor.advisor Weberová, Dagmar
dc.contributor.author Bajerová, Nikola
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:40Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:40Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51395
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá tématem priorit mladé generace žen na trhu práce v marketingovém odvětví. Jejím cílem je zjistit, jaké faktory jsou důležité pro ženy při výběru zaměstnání a výkonu práce. Diplomová práce je rozdělena na tři části. Teoretická část se věnuje personálními marketingu, motivaci zaměstnanců a trhu práce. Blíže se zaměřuje také na postavení žen na trhu práce a uplatnění v marketingu. V praktické části jsou v rámci kvalitativní metody nejprve vyhodnoceny polo-strukturované rozhovory, které jsou doplněny o online dotazníkové šetření. Z teoretické a praktické části následně vychází projektová část, která obsahuje doporučení a manuál pro HR pracovníky z marketingových agentur.
dc.format 124 s. (221 678 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject personální marketing cs
dc.subject trh práce cs
dc.subject ženy v marketingu cs
dc.subject priority na trhu práce cs
dc.subject personal marketing en
dc.subject labour market en
dc.subject women in marketing en
dc.subject labour market priorities en
dc.title Priority mladé generace žen při uplatnění na trhu práce
dc.title.alternative Priorities of Young Generation of Women in the Labor Market
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Štarchoň, Peter
dc.date.accepted 2022-05-25
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the topic of priorities of young generation women in the marketing's labour market. It's aim is to find out what factors are importat for women when choosing employment and while performing at work. This thesis is divided into three parts. First part deals with theories of personal marketing, employee motivation and labor market. The practical part is devoted to the evaluation of individual interviews and a questionnaire. The theoretical and practical parts of the thesis are followed by a project which contains recommendations and manual for HR workers of marketing agencies.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 62120
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2022-04-14


Files in this item

Files Size Format View Description
bajerová_2022_dp.zip 595.1Mb application/zip View/Open None
bajerová_2022_op.pdf 163.7Kb PDF View/Open None
bajerová_2022_vp.pdf 180.6Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account