Priority mladé generace žen při uplatnění na trhu práce
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Weberová, Dagmar
|
|
dc.contributor.author |
Bajerová, Nikola
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:40Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:40Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51395
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá tématem priorit mladé generace žen na trhu práce v marketingovém odvětví. Jejím cílem je zjistit, jaké faktory jsou důležité pro ženy při výběru zaměstnání a výkonu práce. Diplomová práce je rozdělena na tři části. Teoretická část se věnuje personálními marketingu, motivaci zaměstnanců a trhu práce. Blíže se zaměřuje také na postavení žen na trhu práce a uplatnění v marketingu. V praktické části jsou v rámci kvalitativní metody nejprve vyhodnoceny polo-strukturované rozhovory, které jsou doplněny o online dotazníkové šetření. Z teoretické a praktické části následně vychází projektová část, která obsahuje doporučení a manuál pro HR pracovníky z marketingových agentur. |
|
dc.format |
124 s. (221 678 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
personální marketing
|
cs |
dc.subject |
trh práce
|
cs |
dc.subject |
ženy v marketingu
|
cs |
dc.subject |
priority na trhu práce
|
cs |
dc.subject |
personal marketing
|
en |
dc.subject |
labour market
|
en |
dc.subject |
women in marketing
|
en |
dc.subject |
labour market priorities
|
en |
dc.title |
Priority mladé generace žen při uplatnění na trhu práce |
|
dc.title.alternative |
Priorities of Young Generation of Women in the Labor Market |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Štarchoň, Peter |
|
dc.date.accepted |
2022-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the topic of priorities of young generation women in the marketing's labour market. It's aim is to find out what factors are importat for women when choosing employment and while performing at work. This thesis is divided into three parts. First part deals with theories of personal marketing, employee motivation and labor market. The practical part is devoted to the evaluation of individual interviews and a questionnaire. The theoretical and practical parts of the thesis are followed by a project which contains recommendations and manual for HR workers of marketing agencies. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
62120
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2022-04-14 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account