Priority mladé generace žen při uplatnění na trhu práce
Show full item record
No preview available
Title:
|
Priority mladé generace žen při uplatnění na trhu práce |
Author: |
Bajerová, Nikola
|
Advisor: |
Weberová, Dagmar
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce se zabývá tématem priorit mladé generace žen na trhu práce v marketingovém odvětví. Jejím cílem je zjistit, jaké faktory jsou důležité pro ženy při výběru zaměstnání a výkonu práce. Diplomová práce je rozdělena na tři části. Teoretická část se věnuje personálními marketingu, motivaci zaměstnanců a trhu práce. Blíže se zaměřuje také na postavení žen na trhu práce a uplatnění v marketingu. V praktické části jsou v rámci kvalitativní metody nejprve vyhodnoceny polo-strukturované rozhovory, které jsou doplněny o online dotazníkové šetření. Z teoretické a praktické části následně vychází projektová část, která obsahuje doporučení a manuál pro HR pracovníky z marketingových agentur. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/51395
|
Date:
|
2022-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
62120
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account