Priority mladé generace žen při uplatnění na trhu práce

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Priority mladé generace žen při uplatnění na trhu práce

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Priority mladé generace žen při uplatnění na trhu práce
Autor: Bajerová, Nikola
Vedoucí: Weberová, Dagmar
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá tématem priorit mladé generace žen na trhu práce v marketingovém odvětví. Jejím cílem je zjistit, jaké faktory jsou důležité pro ženy při výběru zaměstnání a výkonu práce. Diplomová práce je rozdělena na tři části. Teoretická část se věnuje personálními marketingu, motivaci zaměstnanců a trhu práce. Blíže se zaměřuje také na postavení žen na trhu práce a uplatnění v marketingu. V praktické části jsou v rámci kvalitativní metody nejprve vyhodnoceny polo-strukturované rozhovory, které jsou doplněny o online dotazníkové šetření. Z teoretické a praktické části následně vychází projektová část, která obsahuje doporučení a manuál pro HR pracovníky z marketingových agentur.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51395
Datum: 2022-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 62120


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
bajerová_2022_dp.zip 595.1Mb application/zip Zobrazit/otevřít None
bajerová_2022_op.pdf 163.7Kb PDF Zobrazit/otevřít None
bajerová_2022_vp.pdf 180.6Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet