Role vychovatele v dětském domově v době distanční výuky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Role vychovatele v dětském domově v době distanční výuky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hladík, Jakub
dc.contributor.author Fridrichová, Sabina
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:36Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:36Z
dc.date.issued 2021-12-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51275
dc.description.abstract Tato práce se zabývá rolí vychovatele v dětském domově v době distanční výuky. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje čtyři kapitoly. První kapitola popisuje zařízení ústavní a ochranné výchovy, legislativní rámec ústavní a ochranné výchovy, dále se zabývá dětským domovem. Druhá kapitola se věnuje osobnosti vychovatele, jeho profesním činnostem a dále kvalifikačním předpokladům. Třetí kapitola je věnována prostředí a jeho vlivu na jedince. V této kapitole se také zabýváme prostředím rodiny a školy. Poslední kapitola se věnuje vzdělávání dětí z dětských domovů a distančnímu vzdělávání. Praktická část se zabývá kvalitativním výzkumem. Cílem práce bylo zjistit, co prožívali vychovatelé dětského domova v době, kdy probíhala distanční výuka. Jak prožívali izolaci v dětském domově, jak se měnila jejich pracovní role a zda tato situace ovlivnila i vztahy s dětmi.
dc.format 67 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject vychovatel cs
dc.subject dětský domov cs
dc.subject distanční vzdělávání cs
dc.subject ústavní výchova cs
dc.subject dítě v dětském domově cs
dc.subject educator en
dc.subject children's home en
dc.subject distance education en
dc.subject institutional education en
dc.subject a child in children's home en
dc.title Role vychovatele v dětském domově v době distanční výuky
dc.title.alternative The Role of the Educator in a Children's Home during Distance Learning Period
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Suchánková, Eliška
dc.date.accepted 2022-05-16
dc.description.abstract-translated The diploma thesis describes the role of the educator in the children's home during distance learning. The work contains two parts, theoretical and practical. In the theoretical part, there are four chapters. The first chapter describes the facilities and the legislative framework of institutional and protective education. It also analyses the children's home. The second chapter deals with the personality, professional activities, and qualification requirements of an educator. The third chapter is devoted to the environment and its impact on individuals. It also deals with the family and school environment. The last chapter deals with the education of children living in children's homes and distance education. The practical part contains qualitative research. This work aims to detect what the educators in the children's homes experienced during distance learning. The educators' experiences throughout the isolation in the children's home, the change in their work roles and whether the situation affected their relations with children.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 60348
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2022-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
fridrichová_2022_dp.pdf 2.093Mb PDF View/Open None
fridrichová_2022_op.docx 16.52Kb Unknown View/Open None
fridrichová_2022_vp.docx 23.86Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account