Vnímání Corporate Social Responsibility kulturních projektů návštěvníky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnímání Corporate Social Responsibility kulturních projektů návštěvníky

Show full item record

No preview available
Title: Vnímání Corporate Social Responsibility kulturních projektů návštěvníky
Author: Vachalová, Martina
Advisor: Harantová, Lenka
Abstract: Tato bakalářská práce se věnuje tématu vnímání společenské odpovědnosti firem (CSR - Corporate Social Responsibility) kulturních projektů návštěvníky. V teoretické části jsou popsány stěžejní pojmy jako CSR, tři pilíře CSR, udržitelnost a event marketing. Zároveň se v teoretické části nachází metodika prováděného výzkumu, výzkumné otázky a cíl. Praktická část popisuje vybrané kulturní projekty, dále vyhodnocení kvantitativního výzkumu a vhled do této problematiky pro různé kulturní projekty.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51188
Date: 2022-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 62656


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
vachalová_2022_dp.pdf 5.345Mb PDF View/Open None
vachalová_2022_op.pdf 364.1Kb PDF View/Open None
vachalová_2022_vp.doc 113.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account