Vnímání Corporate Social Responsibility kulturních projektů návštěvníky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vnímání Corporate Social Responsibility kulturních projektů návštěvníky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vnímání Corporate Social Responsibility kulturních projektů návštěvníky
Autor: Vachalová, Martina
Vedoucí: Harantová, Lenka
Abstrakt: Tato bakalářská práce se věnuje tématu vnímání společenské odpovědnosti firem (CSR - Corporate Social Responsibility) kulturních projektů návštěvníky. V teoretické části jsou popsány stěžejní pojmy jako CSR, tři pilíře CSR, udržitelnost a event marketing. Zároveň se v teoretické části nachází metodika prováděného výzkumu, výzkumné otázky a cíl. Praktická část popisuje vybrané kulturní projekty, dále vyhodnocení kvantitativního výzkumu a vhled do této problematiky pro různé kulturní projekty.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51188
Datum: 2022-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 62656


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
vachalová_2022_dp.pdf 5.345Mb PDF Zobrazit/otevřít None
vachalová_2022_op.pdf 364.1Kb PDF Zobrazit/otevřít None
vachalová_2022_vp.doc 113.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet