Podpora resilience dětí v podmínkách primárního vzdělávání

DSpace Repository

Language: English čeština 

Podpora resilience dětí v podmínkách primárního vzdělávání

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pacholík, Viktor
dc.contributor.author Graclová, Markéta
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:32Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:32Z
dc.date.issued 2021-10-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51181
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá problematikou podpory resilience žáků v podmínkách primárního vzdělávání. Diplomová práce má teoreticko-výzkumný charakter. Hlavním záměrem práce je popsat jakým způsobem učitelé 1. stupně základních škol podporují resilienci svých žáků. V teoretické části je rozpracován pojem resilience a s ním související pojmy, vývoj resilience u dětí mladšího školního věku a její význam pro život, a také podmínky primárního vzdělávání v kontextu rozvoje resilience. Praktická část je postavena na zjištění způsobů podpory resilence žáků mladšího školního věku ze strany učitele. Data byla získána pomocí metod nezúčastněného pozorování a polostrukturovaného interview.
dc.format 157
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject resilience cs
dc.subject resilience dětí cs
dc.subject žák mladšího školního věku cs
dc.subject adaptace cs
dc.subject stres cs
dc.subject protektivní faktory cs
dc.subject rizikové faktory cs
dc.subject podmínky primárního vzdělávání cs
dc.subject resilience en
dc.subject resilience in children en
dc.subject younger school age pupils en
dc.subject adaptation en
dc.subject stress en
dc.subject protective factors en
dc.subject risk factors en
dc.subject teaching conditions in primary education en
dc.title Podpora resilience dětí v podmínkách primárního vzdělávání
dc.title.alternative Support of Resilience in Children in Teaching Conditions in Primary Education
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Matušů, Renáta
dc.date.accepted 2022-05-23
dc.description.abstract-translated Diploma thesis deals with the issue of supporting the resilience of children in the conditions of primary education. The diploma thesis has a theoretical-research character. The main purpose of the thesis is to describe how primary school teachers support the resilience of their pupils. The theoretical part elaborates the concept of resilience and related concepts, the development of resilience in children of younger school age and its significance for life, as well as the conditions of primary education in the context of the development of resilience. The practical part is based on finding out ways of supporting the resilience of younger school age pupils by the teacher. Data were obtained using non-participatory observation and semi-structured interview methods.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro 1. stupeň základní školy cs
dc.thesis.degree-discipline Lower Primary School Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro základní školy cs
dc.thesis.degree-program Teacher Training for Primary Schools en
dc.identifier.stag 59802
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2022-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
graclová_2022_dp.pdf 2.391Mb PDF View/Open None
graclová_2022_op.pdf 350.6Kb PDF View/Open None
graclová_2022_vp.pdf 371.2Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account