Interakce učitele mateřské školy nasměrované k vzájemné podpoře komunikace dětí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Interakce učitele mateřské školy nasměrované k vzájemné podpoře komunikace dětí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Ovary Bulková, Kristína
dc.contributor.author Harangozó, Pavla
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:28Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:28Z
dc.date.issued 2021-10-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51086
dc.description.abstract Diplomová práce má teoreticko-empirický charakter, zaměřený na interakci učitele mateřské školy vedoucí k podpoře komunikace dětí za pomoci problémově orientované situace. Teoretická část práce se na úvod věnuje komunikaci a následně interakci učitele v návaznosti na problémově orientovanou situaci. Výzkumná část práce je založena na kvalitativně orientovaném výzkumu, prostřednictvím metody nestrukturovaného pozorování a polostrukturovaného interview.
dc.format 72 s. (99 053 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject pedagogická komunikace cs
dc.subject pedagogická interakce cs
dc.subject sociální interakce cs
dc.subject problémově orientované učení cs
dc.subject problémově orientovaná situace cs
dc.subject pedagogical communication en
dc.subject pedagogical interaction en
dc.subject social interaction en
dc.subject problem-oriented learning en
dc.subject problem-oriented situation en
dc.title Interakce učitele mateřské školy nasměrované k vzájemné podpoře komunikace dětí
dc.title.alternative The interaction of the kindergarten teacher supporting the mutual communication of children
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Hana
dc.date.accepted 2022-05-26
dc.description.abstract-translated This thesis is written with thereotic-empirical character and it is focused on the interaction between the preschool teacher and children during a problem-oriented situation, with the aim to support the child´s communication. Firstly, the theoretical part of the thesis deals with the aspects of communication followed by a focus on the interaction of the teacher during the problem-oriented situation. Then, the research part is based on quality-oriented research using the method of unstructured observation and semi-structured interviews.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Předškolní pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Předškolní pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Preschool Pedagogy en
dc.identifier.stag 60157
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2022-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
harangozó_2022_dp.pdf 1.800Mb PDF View/Open None
harangozó_2022_op.pdf 354.5Kb PDF View/Open None
harangozó_2022_vp.pdf 356.6Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account