Analýza uplatnění digitálních technologií v edukační realitě mateřské školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza uplatnění digitálních technologií v edukační realitě mateřské školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Majerčíková, Jana
dc.contributor.author Doubravová, Alexandra
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:26Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:26Z
dc.date.issued 2021-10-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51052
dc.description.abstract Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter. Zabývá se uplatnění digitálních technologií v edukační realitě mateřské školy. V teoretické části jsou prezentovány poznatky z oblasti využívání digitálních technologií ve vzdělávání, a následně v kontextu mateřských škol popsány, jak jsou uplatněny v jejich edukační realitě a jaké k nim mají děti předškolního věku vztah. V empirické části jsou představeny výsledky kvalitativně orientovaného výzkumu. Empirická část se zabývá zjišťováním, jak učitelé využívají digitální technologie v celé edukační realitě mateřské školy. Výzkumem bylo zjištěno, že DT se uplatňují hlavně při komunikaci v mateřských školách, kde převažují SMS zprávy a telefonování. V přípravě pedagogů, kdež jsou DT důležitou součástí a nakonec samotné vzdělávání dětí, kde se DT objevují dnes už běžně.
dc.format 56 s. (96 812 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Digitální technologie cs
dc.subject edukační realita mateřské školy cs
dc.subject Educational reality of preschool en
dc.subject digital technologies en
dc.title Analýza uplatnění digitálních technologií v edukační realitě mateřské školy
dc.title.alternative Analysis of the application of digital technologies in the educational reality of nursery school
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Obonya, Juraj
dc.date.accepted 2022-06-07
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis has a theoretical-empirical character. It deals with the application of digital technologies in the educational reality of kindergartens. The theoretical part presents knowledge from the use of digital technologies in education and then describes in the context of nursery schools how they are applied in their educational reality and what kind of relationship preschool children have to them. The empirical part presents the results of qualitatively oriented research. The empirical part deals with the investigation of how teachers use digital technologies in the entire educational reality of kindergarten. The research has found that DT is used mainly in communication in kindergartens, where SMS messages and telephony predominate, then also the preparation of teachers, where DT is an important part, and finally the education of children itself, where DT appears today commonly.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 60228
dc.date.submitted 2022-04-28


Files in this item

Files Size Format View Description
doubravová_2022_dp.pdf 2.221Mb PDF View/Open None
doubravová_2022_op.pdf 353.2Kb PDF View/Open None
doubravová_2022_vp.pdf 319.8Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account