Přínos výchovných a vzdělávacích metod sociálního pedagoga Miroslava Dědiče v edukaci romských žáků

DSpace Repository

Language: English čeština 

Přínos výchovných a vzdělávacích metod sociálního pedagoga Miroslava Dědiče v edukaci romských žáků

Show full item record

No preview available
Title: Přínos výchovných a vzdělávacích metod sociálního pedagoga Miroslava Dědiče v edukaci romských žáků
Author: Kastlová, Martina
Advisor: Balvín, Jaroslav
Abstract: Předkládaná diplomová práce se zabývá přínosem výchovně-vzdělávacích metod v edukaci romských žáků. Sociální pedagog, Miroslav Dědič, pokládá v poválečném Československu základy multikulturní výchovy a vzdělávání. Systematicky své výchovně-vzdělávací metody zkouší a ověřuje jejich přínos. Soustředí se na specifické potřeby svých svěřenců a tato specifika implementuje i do výchovně-vzdělávacího procesu. Romské děti se tak, pod vedením Miroslava Dědiče, stávají tvůrci svého kulturního kapitálu a zvyšují svou vzdělanostní mobilitu. Teoretická část diplomové práce si klade za cíl představit výchovné a vzdělávací metody sociálního pedagoga Miroslava Dědiče, jejich přínos a využitelnost v současnosti. V praktické části diplomové práce se věnujeme analýze výchovných a vzdělávacích metod Miroslava Dědiče a ověření teoretických poznatků, taktéž doplnění jednotlivých souvislostí. Metodologie výzkumu bude realizována formou kvalitativního výzkumu a jeho metod. Aplikujeme metodu Zakotvené teorie, zpracování osobních deníků bude realizováno formou kvalitativní analýzy textů, za pomoci metody kódování. V závěrečné části budou získané poznatky shrnuty a zformulovány do obecného doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51035
Date: 2022-01-12
Availability: Bez omezení
Department: Ústav pedagogických věd
Discipline: Sociální pedagogika
Grade for thesis and defense: A 60534


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
kastlová_2022_dp.pdf 2.990Mb PDF View/Open None
kastlová_2022_op.odt 10.83Kb Unknown View/Open None
kastlová_2022_vp.docx 16.33Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account