Narativní produkce dětí předškolního věku v závislosti na poskytnuté opoře pro vyprávění příběhu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Narativní produkce dětí předškolního věku v závislosti na poskytnuté opoře pro vyprávění příběhu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Petrová, Zuzana
dc.contributor.author Jurajdová, Tereza
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:17Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:17Z
dc.date.issued 2021-10-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50853
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá problematikou narativních schopností dětí. Jedná se o problematiku, která v posledních letech vstupuje do popředí zájmu mnoha výzkumníků. Teoretická část se zabývá teoretickými východisky, která jsou spojena s narativními schopnostmi, jako jsou komunikační kompetence, narativní vývoj v předškolním období. Teoretická část zároveň tvoří jádro pro empirickou část práce, tedy zda ilustrovaná opora podporuje vyprávění příběhu dětmi. V praktické části práce jsou pomocí kvalitativního výzkumu analyzovány příběhy dětí, které produkovaly na základě vlastní fantazie a na základě ilustrované opory. Závěr práce je věnován shrnutí výsledků výzkumu a zpracování doporučení pro praxi mateřské školy.
dc.format 77 536 znaků
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Narativní schopnosti cs
dc.subject jazyk cs
dc.subject řeč cs
dc.subject ilustrovaná opora cs
dc.subject Narrative abilities en
dc.subject language en
dc.subject speech en
dc.subject illustrated support en
dc.title Narativní produkce dětí předškolního věku v závislosti na poskytnuté opoře pro vyprávění příběhu
dc.title.alternative Narrative production of preschool children depending on the support provided for storytelling
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Hana
dc.date.accepted 2022-06-01
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is focused on the narrative abilities of children. This is an issue that has come to foreground of interest of many researchers in recent years. The theoretical part is focused on theoretical knowledge which relate to narrative abilities, such as communication competences, narrative development in preschool period. Theoretical part at the same time forms the theoretical core for empirical part, therefore whether illustrated support supports children's storytelling. In the practical part, qualitative Research analyses the stories of children which they produced based on their own imagination and based on illustrated support. The conclusion of this thesis is devoted to a summary of research results and recommendations for the practice of kindergarten.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 60189
dc.date.submitted 2022-04-29


Files in this item

Files Size Format View Description
jurajdová_2022_dp.pdf 1.538Mb PDF View/Open None
jurajdová_2022_op.pdf 357.5Kb PDF View/Open None
jurajdová_2022_vp.pdf 327.5Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account