Asistent pedagoga a jeho význam v inkluzivním procesu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Asistent pedagoga a jeho význam v inkluzivním procesu |
Author: |
Nedbal, Darek
|
Advisor: |
Blaštíková, Lucie
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá problematikou významu a role asistenta pedagoga v procesu inkluzivního vzdělávání. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část je členěna do tří kapitol, ve kterých se postupně věnujeme inkluzi v celospolečenském kontextu, jejím hlavním myšlenkám a principům, dále inkluzi ve školním prostředí, jejím jednotlivým komponentům a zejména pak asistentovi pedagoga jakožto neoddělitelné součásti procesu inkluzivního vzdělávání. Obsahem empirické části je výzkum, jehož cílem je porozumět významu asistentů pedagoga v procesu inkluzivního vzdělávání. S ohledem na cíl výzkumu byl zvolen kvalitativní přístup a jako metoda sběru dat polostrukturovaný rozhovor. Výzkumný soubor představuje šest asistentů pedagoga působících v základních školách ve Zlínském kraji. Součástí praktické části je rovněž analýza získaných dat, jejich vyhodnocení, následná interpretace a závěrečné shrnutí. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/50836
|
Date:
|
2022-01-12 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav pedagogických věd |
Discipline:
|
Sociální pedagogika |
Grade for thesis and defense:
|
A
60655
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account