Spirituální gramotnost na 1. stupni ZŠ

DSpace Repository

Language: English čeština 

Spirituální gramotnost na 1. stupni ZŠ

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jirásek, Ivo
dc.contributor.author Urbánková, Petra
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:14Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:14Z
dc.date.issued 2021-10-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50786
dc.description.abstract Diplomová práce Spirituální gramotnost na 1. stupni ZŠ se zabývá možnostmi rozvoje nenáboženské spirituální gramotnosti žáků. Cílem práce je zjistit, jaké možnosti rozvoje nenáboženské spirituální gramotnosti naznačují články v zahraničních odborných časopisech a popsat, jaké techniky a pomůcky používané v zahraničních základních školách napomáhají rozvoji nenáboženské spirituální gramotnosti žáků. Teoretická část shrnuje poznatky z oblasti spirituality a gramotnosti a popisuje teoretická východiska možností rozvoje nenáboženské spirituální gramotnosti v edukačním procesu. V praktické části je na základě kvalitativního výzkumu použita metoda přehledové studie a obsahové analýzy.
dc.format 79 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject spiritualita cs
dc.subject nenáboženská spiritualita cs
dc.subject transcendence cs
dc.subject spirituální gramotnost cs
dc.subject spirituality en
dc.subject non-religious spirituality en
dc.subject transcendence en
dc.subject spiritual literacy en
dc.title Spirituální gramotnost na 1. stupni ZŠ
dc.title.alternative Spiritual Literacy at the First Grade of Elementary Schools
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Lukášová, Hana
dc.date.accepted 2022-05-25
dc.description.abstract-translated The thesis Spiritual literacy at the first grade of elementary schools deals with the possibilities of pupils development of non-religious spiritual literacy. The aim is to find out what possibilities of development of non-religious spiritual literacy are indicated by articles in foreign professional journals and to describe what teaching strategies and aids can help with pupils development of non-religious spiritual literacy. The theoretical part summarizes the knowledge in the field of spirituality and literacy and describes the theoretical basis for the development of non-religious spiritual literacy in education. In the practical part is based on qualitative research use research study and content analysis.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro 1. stupeň základní školy cs
dc.thesis.degree-discipline Lower Primary School Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro základní školy cs
dc.thesis.degree-program Teacher Training for Primary Schools en
dc.identifier.stag 60151
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2022-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
urbánková_2022_dp.pdf 1.097Mb PDF View/Open None
urbánková_2022_op.pdf 423.7Kb PDF View/Open None
urbánková_2022_vp.pdf 367.8Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account