Projekt zavedení udržitelných praktik v hotelu pro zvýšení loajality zákazníka ke značce

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zavedení udržitelných praktik v hotelu pro zvýšení loajality zákazníka ke značce

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaculčíková, Zuzana
dc.contributor.author Opravilová, Kamila
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:11Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:11Z
dc.date.issued 2022-02-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50720
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá tvorbou projektu pro zavedení udržitelných praktik v hotelu s cílem zvýšení loajality zákazníka ke značce. V teoretické části jsou zpracovány informace získané z odborné literatury, zaměřené na problematiku udržitelného cestovního ruchu, hotelnictví a uplatňování environmentálního řízení v hotelnictví. V analytické části je popsán aktuální stav vybraného hotelu. Zkoumaná problematika je dále analyzována pomocí SWOT analýzy a dotazníkového šetření, pro získání nezbytných informací, které byly podkladem pro tvorbu projektu. Zpracovanou analýzou bylo zjištěno, že vybraný hotel má potenciál pro zavedení udržitelných praktik a že existuje skupina zákazníků, kteří mají zájem o ubytování v hotelu, který viditelně snižuje svůj vliv na životní prostředí. Výsledkem práce je projekt pro zavedení konkrétních udržitelných opatření v hotelu.
dc.format 112 s. (178 264 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject udržitelnost cs
dc.subject hotelnictví cs
dc.subject environmentální řízení cs
dc.subject udržitelné praktiky cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject sustainability en
dc.subject hospitality en
dc.subject environmental management en
dc.subject sustainable practices en
dc.subject customer en
dc.title Projekt zavedení udržitelných praktik v hotelu pro zvýšení loajality zákazníka ke značce
dc.title.alternative A Project of Introducing Sustainable Practices in the Hotel to Increase Customer Loyalty to the Brand
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Zámečník, Roman
dc.date.accepted 2022-06-15
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the creation of a project for the introduction of sustainable practices in the hotel to increase customer loyalty to the brand. In the theoretical part information obtained from specialized literature on the topic of sustainable tourism, hospitality, and the application of environmental management in the hotel industry was processed. The current state of the selected hotel is described in the analytical part. The researched issue is further analyzed using SWOT analysis and a questionnaire survey, to obtain the necessary information that was the basis for the creation of the project. The processed analysis found that the selected hotel has the potential to implement sustainable practices and that there is a group of customers who are interested in hotel accommodation that visibly reduces its impact on the environment. The result of the work is a project, which includes a proposal for the introduction of specific measures.
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky
dc.thesis.degree-discipline Podnikání ve službách cestovního ruchu cs
dc.thesis.degree-discipline Entrepreneurship in Tourism Services en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika podniku a podnikání cs
dc.thesis.degree-program Business Administration and Entrepreneurship en
dc.identifier.stag 61248
dc.date.submitted 2022-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
opravilová_2022_dp.pdf 2.975Mb PDF View/Open None
opravilová_2022_op.docx 45.99Kb Unknown View/Open None
opravilová_2022_vp.docx 46.76Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account