Projekt zavedení udržitelných praktik v hotelu pro zvýšení loajality zákazníka ke značce

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zavedení udržitelných praktik v hotelu pro zvýšení loajality zákazníka ke značce

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zavedení udržitelných praktik v hotelu pro zvýšení loajality zákazníka ke značce
Autor: Opravilová, Kamila
Vedoucí: Vaculčíková, Zuzana
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá tvorbou projektu pro zavedení udržitelných praktik v hotelu s cílem zvýšení loajality zákazníka ke značce. V teoretické části jsou zpracovány informace získané z odborné literatury, zaměřené na problematiku udržitelného cestovního ruchu, hotelnictví a uplatňování environmentálního řízení v hotelnictví. V analytické části je popsán aktuální stav vybraného hotelu. Zkoumaná problematika je dále analyzována pomocí SWOT analýzy a dotazníkového šetření, pro získání nezbytných informací, které byly podkladem pro tvorbu projektu. Zpracovanou analýzou bylo zjištěno, že vybraný hotel má potenciál pro zavedení udržitelných praktik a že existuje skupina zákazníků, kteří mají zájem o ubytování v hotelu, který viditelně snižuje svůj vliv na životní prostředí. Výsledkem práce je projekt pro zavedení konkrétních udržitelných opatření v hotelu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/50720
Datum: 2022-02-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav podnikové ekonomiky
Studijní obor: Podnikání ve službách cestovního ruchu


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
opravilová_2022_dp.pdf 2.975Mb PDF Zobrazit/otevřít None
opravilová_2022_op.docx 45.99Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
opravilová_2022_vp.docx 46.76Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet