Emoční inteligence pedagogů v ústavních zařízeních

DSpace Repository

Language: English čeština 

Emoční inteligence pedagogů v ústavních zařízeních

Show simple item record

dc.contributor.advisor Lemrová, Soňa
dc.contributor.author Lachout, Aneta
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:09Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:09Z
dc.date.issued 2022-01-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50682
dc.description.abstract Bakalářská práce se zaměřuje na pedagogické pracovníky, kteří vykonávají velmi náročnou práci ve specifických školských zařízeních, jakými jsou zařízení ústavní a ochranné výchovy, a významnost emoční inteligence na výkon jejich povolání. Teoretická část se věnuje shrnutí klíčových myšlenek odborné veřejnosti v oblasti emoční inteligence, vymezení základních pojmů a emočních dovedností, které mají na celkovou emoční inteligenci zřejmý vliv a také se podrobněji věnuje faktorům, které mohou emoční inteligenci závažně ovlivňovat. Jde především o vliv pohlaví, věku a úrovně dosaženého vzdělání. Aby teoretická práce byla ucelená, jsou vymezeny i pojmy pedagog v ústavním zařízení a jeho osobnost a vymezení pojmu ústavní a ochranná výchova. Praktická, výzkumná, část navazuje na část teoretickou, a jejím cílem je pomocí kvantitativního výzkumu zjistit úroveň emoční inteligence u soudobých pedagogů pracujících ve specifickém školském zařízení, tedy v zařízeních ústavní výchovy.
dc.format 61
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject emoční inteligence cs
dc.subject emoce cs
dc.subject pedagog cs
dc.subject školské zařízení cs
dc.subject ústavní výchova cs
dc.subject pohlaví cs
dc.subject věk cs
dc.subject dosažené vzdělání cs
dc.subject emotional intelligence en
dc.subject emotion en
dc.subject pedagogue en
dc.subject school facilities en
dc.subject institutional care en
dc.subject gender en
dc.subject age en
dc.subject level of education en
dc.title Emoční inteligence pedagogů v ústavních zařízeních
dc.title.alternative Emotional Intelligence of Teachers in Institutional Facilities
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hrnčiříková, Zuzana
dc.date.accepted 2022-05-31
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis focus on pedagogical staff who perform very demanding work in specific school facilities, such as institutional and protective education facilities, and the importance of emotional intelligence in the performance of their profession. The theoretical part of summarizes the key ideas of the professional community in the field of emotional intelligence, and also defines the basic concepts and emotional skills that have a pronounced effect on overall emotional intelligence, and focus on the factors that can seriously affect emotional intelligence. It is mainly about the influence of gender, age, and level of education institutional. The theoretical work to be comprehensive, also deals with the definition of the term's pedagogue in an institutional facility and his personality and the definition of the term institutional and protective education. The practical research part follows the theoretical part. It aims to use quantitative research to determine the level of emotional intelligence of contemporary teachers working in a specific school facility, i.e., institutional care facilities.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 61455
dc.date.submitted 2022-04-29


Files in this item

Files Size Format View Description
lachout_2022_dp.pdf 3.303Mb PDF View/Open None
lachout_2022_op.docx 17.20Kb Unknown View/Open None
lachout_2022_vp.doc 58Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account